שני כהן שולטת: 9 מיליון שוב הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון אהודה בעיקר על גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים ■ בני 55 ומעלה אוהדים את פרסומות לטורנדו ולבזק

מי שציפה לשינויים והפתעות, והתבדה - מוזמן לנסות שוב בשבוע הבא. חודש אוגוסט הוא השבוע ה-16 ברציפות שבו ניצבת בראש טבלת האהובות הפרסומת לחברת הביטוח 9 מיליון. בפרסומת, של משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, נראית הקומיקאית שני כהן כשהיא מדברת עם "שלמה המלך" על ביטוח.

שיעורי האהדה שרושמת הפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.9%. עם הקהלים האוהדים אותה ביותר נמנים גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים.

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע מובילה הפרסומת למזגני טורנדו את טבלת הפרסומות הזכורות. בפרסומת, של מקאן תל-אביב, צופה רותם סלע בתחזית מזג-האוויר וממליצה על מזגני טורנדו.

הפרסומת הייתה אהודה ביותר על בני 55 ומעלה. שיעורי הזכירה שלה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.9%.

בני 55 ומעלה, חילוניים, אהדו גם את הפרסומת של בזק ששודרה השבוע, ובה גידי גוב נמצא במספרה ושולט מרחוק על הבית בעזרת "הבית החכם". 

הקמפיין של EVENTIM לכרטיסים להופעות הוא הקמפיין המושקע ביותר תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון, וסך ההשקעה בו לפי נתוני יפעת בקרת פרסום הוא 1.2 מיליון דולר. הקמפיין לא נכנס לדירוג הזכורות והאהובות.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 545 (לעומת 567). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38.5 מיליון דולר.

pirsomot1.9.16
 pirsomot1.9.16

הזכורות והאהובות
 הזכורות והאהובות