נחטף: כך הפך המוצר החדש הזה ללהיט מכירות ברשת

במבט ראשון נראה כי קמפיין גיוס ההמונים למוצר הזה נועד לכישלון, אלא שה-Backblade - מכשיר גילוח חדשני המאפשר לגברים שעירים להגיע לשערות הגב - הפך ללהיט ונמכר בלמעלה מ-300 אלף דולר במכירה מוקדמת

קמפיין קיקסטארטר מגלח גב / צילום: מהוידאו
קמפיין קיקסטארטר מגלח גב / צילום: מהוידאו

לפעמים יש קמפיינים באתרי גיוס המונים שנדמה כי אין להם סיכוי. אחד כזה הוא Backblade, מכשיר גילוח חדשני המעוצב במיוחד כדי שגברים שעירים יוכלו להגיע באמצעותו לשערות הגב ולהשיג גילוח חלק ונעים במיוחד.

הערכה מכילה את מכונת הגילוח, זרוע אחיזה ארגונומית, סט סכינים ייחודי שפותח במיוחד עבור גילוח הגב ומסוגל לפעול על עור יבש או רטוב ואפילו תיק נשיאה שימושי לטיולים. הוא נראה כמו סכין גילוח גדול, ולפי היענות הגולשים לקמפיין המימון שלו, נראה כי יש לא מעט אנשים שישמחו להחזיק אחד בהישג יד.

הקמפיין למעשה כבר הסתיים, כשלמעלה מ-6,000 אנשים מכל רחבי העולם מימנו את המוצר בסכום של למעלה מ-316,000 דולר.

המשלוחים הראשונים מתוכננים לחודש דצמבר הקרוב, לאחריו תוכלו להזמין את מכשיר הגילוח בסכום של 35 דולר.