מגה ספורט מחפשת פרזנטורים: 5 גולשים אנונימיים ייבחרו

במהלך הדיגיטלי החדש תחת הכותרת "#מחוברים_לספורט" החברה מציעה לגולשים שייבחרו לייצג את הרשת שובר קנייה של 1,000 שקל בחנויות מגה ספורט

מגה ספורט. יח"צ דני לוי
מגה ספורט. יח"צ דני לוי

רשת חנויות הספורט הישראלית, "מגה ספורט", יוצאת במהלך דיגיטלי חדש תחת השם "#מחוברים_לספורט", שבמסגרתו היא מחפשת 5 פרזנטורים חדשים, גולשים אנונימיים מתוך הרשתות החברתיות, אוהבי ספורט ושאוהבים להצטלם, שייצגו את הרשת וילוו את קמפיין החג של מגה ספורט.

הרשת מבקשת מהגולשים להעלות לאינסטגרם תמונות שלהם, עם התיוגים #כושר, #ספורט, #ריצה וכדומה - ומגה ספורט תפנה אליהם באופן יזום ותציע להם להתמודד על מקום בקמפיין. הגולשים יתבקשו גם להעלות תמונה "ספורטיבית" לפייסבוק, ולתייג אותה #מחוברים לספורט.

בסוף התהליך ייבחרו חמשת הגולשים המתאימים ביותר באודישנים הסופיים של הרשת. הגולשים שייבחרו לייצג את הרשת בקמפיין הפרסומות הטלוויזיוני ובשאר הפרסומים הדיגיטליים יקבלו 1,000 שקל בשובר קנייה ברשת מגה ספורט.

המהלך יקודם בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של מגה ספורט.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988