פורסם מכרז לבניית 180 דירות להשכרה ארוכת טווח בראשל"צ

המכרז פורסם על ידי החברה הממשלתית "דירה להשכיר" יחד עם רשות מקרקעי ישראל לבניית, ניהול והפעלת פרויקט להשכרה ארוכת טווח של 180 דירות בשכונת הרקפות במזרח ראשון לציון

בנייה / צילום: תמר מצפי
בנייה / צילום: תמר מצפי

שבוע לאחר סגירת המכרז לבניית פרויקט השכרה ארוכת טווח במתחם אלנבי בירושלים, פורסם היום (א') מכרז נוסף לבניית פרויקט לדיור להשכרה, הפעם בעיר ראשון לציון

מדובר במכרז שפורסם על ידי החברה הממשלתית "דירה להשכיר" יחד עם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לבניית, ניהול והפעלת פרויקט להשכרה ארוכת טווח של 180 דירות. המגרש נשוא המכרז ממוקם בשכונת הרקפות במזרח ראשון לציון, שכונה שעתידה לכלול 1400 יחידות דיור סך הכל. 

במסגרת המכרז מתבקשות החברות להגיש הצעה לבניית 180 דירות להשכרה בשני מגדלי מגורים בני 23 קומות בסמוך ליציאה לכביש 431 ובקרבה תחנת הרכבת של העיר (תחנת הרכבת ראשונים). המכרז צפוי להינעל ב-21 בנובמבר הקרוב.

גם במכרז זה, בדומה למכרזים אחרים שפרסמה חברת "דירה להשכיר", הזוכה יוכל לבנות את הפרויקט ולהשכיר את הדירות למשך 20 שנה. רק לאחר תום תקופה זו יוכל למכור את הדירות בשוק החופשי. 25% מהדירות יושכרו לזכאי משרד הבינוי והשיכון במחיר הנמוך ב-20% ממחיר השוק.

"תכנית ׳דירה להשכיר ברקפות׳, תאפשר למי שחפצים לגור בלב אזור הביקוש, לעשות כן במודל של שכירות ארוכת טווח", כך מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי, "ביחד עם המאמצים הגדולים שמשקיעים שר האוצר ומטה הדיור הממשלתי, נוכל לראות כבר בתקופה הקרובה פתרונות דיור לאלפי זכאים וזוגות צעירים". לוי ציין עוד כי בזמן הקרוב תפרסם החברה מכרזים באזורי ביקוש נוספים.

יו"ר החברה, זהר ינון אמר: " כפי שניגשו טובי היזמים למכרזים האחרונים בהם אלנבי בירושלים והגדנ"ע בתל אביב, כך בכוונתנו לשווק ולקיים כנס מציעים לטובי היזמים למתחם "דירה להשכיר ברקפות", ואנו אכן מצפים לראות את טובי היזמים מתמודדים על המכרז".