תרוצו להתמודד? בנימין ושרה נתניהו מחפשים עובד משק בית

מדובר במשרת אמון, אין יותר מדי תנאים ודרישות מוקדמות: "בעל התפקיד (רה"מ ורעייתו) יבחר את המועמד שהוא הכי מאמין בו", נמסר מהמטה החרדי בליכוד

בנימין ושרה נתניהו / צילום: רויטרס
בנימין ושרה נתניהו / צילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מחפשים בבהילות עובד או עובדת למשרה מלאה בניהול משק הבית בבית ראש הממשלה. העדיפות היא לעובד/ת משק מהמגזר החרדי: המטה החרדי במפלגת הליכוד פירסם את מודעת הדרושים באתר נציבות שירות המדינה, ובשיחה של תוכנית "הכול כלול" עם נציג משם, נמסר כי מדובר במשרת אמון וכי אין יותר מדי תנאים ודרישות מוקדמות. "בעל התפקיד (רה"מ ורעייתו) יבחר את המועמד שהוא הכי מאמין בו", נמסר.

לפי "הכול כלול", השכר שישולם לעובד שייבחר הוא 27-30 שקל לשעה ברוטו (שכר המינימום הוא כ-26 שקל לשעה). בהגדרת התפקיד נמסר, כי העובד יידרש לביצוע כלל עבודות משק הבית והשטחים הציבוריים במעון הרשמי של ראש הממשלה בהתאם לצורך ולהנחיות הממונה; סיוע בהגשת כיבוד לדיירים ולאורחיהם בהתאם לצורך ולהנחיות הממונה; ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

בתוכנית דיברו עם מני נפתלי, אב הבית לשעבר במשרד ראש הממשלה שספג התעמרות בעבודה - תבע, וזכה בבית המשפט. לדבריו, "אב בית זה אחד שמוותר על חייו, מתחיל לעבוד נון-סטופ".

ליליאן פרץ גם היא תבעה את שרה נתניהו על התעללות והשפלות ולבסוף הגיעה לפשרה בבית המשפט, צחקה לשמע ההודעה על גיוס העובד, ואמרה כי "העובדת שתיבחר תעשה חלונות - לא ווינדווס במחשבים. תנקה חלונות". 

מודעת הדרושים

מודעת הדרושים. מתוך אתר נציבות שירות המדינה
 מודעת הדרושים. מתוך אתר נציבות שירות המדינה