שרון פרי: "אתפוס את הגנב, רוצה שהוא ישלם מחיר"

מגישת הספורט שתמונות עירום שלה הופצו ברשת: "אני לא מאמינה בלהסתתר. אני לא אשמה בשום דבר ולא עשיתי שום דבר" ■ "אני לא אוותר ולא אתן לזה להישכח"

שרון פרי / צילום: שלומי יוסף
שרון פרי / צילום: שלומי יוסף

שדרנית הספורט שרון פרי, שתמונות עירום שלה הופצו אתמול ברשת לאחר שנגנב הסמארטפון שלה, לא חושבת שהפתרון הוא להפסיק להצטלם בעירום, וטוענת כי "אני לא מאמינה בלהסתתר. אין לי ממה להסתתר, אני לא אשמה בשום דבר ולא עשיתי שום דבר".

פרי התראיינה גם לתוכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10 וגם לבן כספית ואריה אלדד ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", ואמרה כי היא מרגישה סוג של שליחות. "למזלי יש לי את האפשרות והכוח להשתמש במדיה כדי להעביר את המסר הזה. את הגנב אני אתפוס, בעזרת החוק. אני לא אוותר ולא אתן לזה להישכח", אמרה. 

לדבריה, לפי התגובות שקיבלה, היא מבינה שתמונות העירום הגיעו ללא מעט אנשים וקבוצות וואטסאפ: "אי-אפשר לעצור את זה. זה חוסר שליטה מוחלט, אין לי שום דרך לעצור את זה. התחושה לא נעימה בכלל. התמונה הפרטית שבחרת להעביר לבן זוגך, ואף אחד בעולם לא ראה אותה, פשוט מופצת לכל אדם שאני לא מכירה". 

היא הוסיפה: "אתמול היה שוק מאוד גדול, סערת רגשות ותחושה מאוד לא נעימה. אבל אני עוברת את זה. היום הרבה יותר טוב, כי אין לי ברירה, אני לא אתחבא. אני לוקחת אחריות מלאה על העובדה שהחזקתי בטלפון תמונות אינטימיות, ולמדתי מה עליי לעשות להבא".

המראיינת אורלי וילנאי שאלה את פרי שאלה שלא מעט אנשים כנראה חשבו - איך היא כועסת על אחרים, בעוד שגם לה יש חלק באשמה. וילנאי שאלה: את צילמת את התמונות, למרות שנחשפת למקרים מצערים של גניבה והפצה כמו של ענת הראל, גילי מוסינזון ואחרים, ובכל זאת לא הורדת את התמונות מהטלפון, ולמרות זאת השארת את הטלפון באוטו, למרות שידעת שיש גנבים, וזה מועד לפורענות, ובסופו של דבר את כועסת על אחרים? אולי את צריכה לכעוס על עצמך?

פרי ענתה: "איפה שמעת אותי כועסת על אחרים? זו שאלה מאוד צדקנית מצידך, ולא הייתי מצפה ממך, במיוחד כאישה, לשמוע שאלה כזו כשאלה ראשונה בראיון. אני את האחריות האישית שלי לקחתי. זה יכול לקרות לכל אחד - גם לך, ממש מפתיע אותי השאלה הזו". 

- באיזה אופן לקחת אחריות?

פרי: "באופן של מה אני צריכה לעשות להבא".

לדברי מגישת הספורט, "המשטרה מעדכנת אותי בשלבי החקירה, זה הגיע למחלקת סייבר. אני רוצה שימצאו את הגנב - יש בי רצון עז שימצאו את הבן אדם הזה. התמונות כבר בחוץ, והגל יעבור, ואף אחד לא יזכור את זה עוד מעט, אבל אני רוצה שהאדם הזה ייתפס ויבוא על עונשו וישלם את המחיר.

"אני לא בטוחה שזה יהיה מחיר מספיק כבד למען ייראו וייראו, אבל ככל שזה קורה יותר, זה אולי ייצור תקדים, ואולי יחוקק איזשהו חוק שיעניש את מי שמפיץ את זה. זה כמו אש בשדה קוצים, איך תתפוס את כל אלה שקיבלו והפיצו? צריך להפסיק את ההפצה המטורפת של תמונות כאלה ברשתות החברתיות, או במילים אחריות להפסיק להיות מרושעים - אני לא יודעת אם זה יכול לקרות".

עוד כתבות בנושא:

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הורה למשטרה לתעדף את החקירה

בוקי נאה: ביבי צריך להעיף את ארדן הפופוליסט