הטיפ היומי: השוק מאיר פנים למניה הזו - היא זכאית לפרמיה

במחלקת המחקר של סיטי ממליצים "קנייה" על מניית נו סקין במחיר יעד של 66 דולר, גבוה ב-10.6% ממחיר השוק

Nu Skin / צילום: רויטרס
Nu Skin / צילום: רויטרס

חברת Nu Skin Enterprises נסחרת בבורסת ניו יורק (סימול: NUS) בשווי שוק של 3.3 מיליארד דולר. החברה עוסקת בהפצה ובשיווק של מוצרי טיפוח אישי, אנטי-אייג'ינג ותוספי תזונה.

לפני כמה ימים אירחנו את סמנכ"ל הכספים של נו סקין, ריץ' ווד, בפגישה עם משקיעים. נימת הפגישה הייתה אופטימית מאוד, בזכות שלושה גורמים, ובהתאם אנו מעלים את תחזיות הרווח הנקי שלנו למניה לשנים 2016-2017.

גורם חיובי ראשון הוא סין. ווד דיבר על הצמיחה המהירה במכירות בסין במחצית השנייה של השנה ועל המומנטום החזק בעסקי החברה שם. לתחושתנו, המיקוד העסקי של החברה בסין הרבה יותר חד תחת ניהולה של שרלן צ'יאנג, שלאחרונה מונתה לתפקיד נשיאה אזורית. נראה גם שהקשר עם המשקיע הסיני החדש מתקדם היטב עד כה.

גורם חיובי שני הוא מוצר האנטי-אייג'ינג המותאם אישית, Me. במסגרת מבצע קידום מכירות, החברה תציע את המוצר למשך חודש במחיר של 300 דולר (לעומת מחיר רגיל של 450-500 דולר), עם התחייבות לרכישת מילויים למוצר במשך חצי שנה. אנחנו אוהבים את העובדה שנו-סקין ממנפת את המודל העסקי שמאפשר לה שולי רווח גבוהים מאוד במכירת המילויים, לאור מחירי הפרימיום שלהם, וכן את העובדה שחלק גדול מהמכירות הן מכירות חוזרות. החברה מתכננת למכור 250 אלף מוצרי Me במהלך 4-5 החודשים הבאים.

הגורם החיובי השלישי הוא החדשנות. סמנכ"ל הכספים היה בטוח מאוד במכשיר ניקוי העור החדשני שצפוי להיות מושק בסתיו 2017, ואמר שנציגים בכירים כבר בחנו אותו. זה יהיה מכשיר משלים למוצר הנמכר ביותר של נו סקין כיום, Galvanic Spa, ולנציגי המכירות יהיה קל יחסית להדגים ולמכור אותו. נו סקין גם השיקה לאחרונה ערכת יופי חדשה בארה"ב, שנמכרה היטב במדינות אירופה והמזה"ת. במהלך המחצית הראשונה של 2017, הצפי הוא להשקות ושינויים נוספים.

להערכתנו, החברה תציג רווח נקי של 3.35 דולר למניה ב-2017. המכפיל הממוצע בשוק הוא כ-16.5, אך להערכתנו החברה זכאית לפרמיה ביחס למתחרות, ולכן אנו מגיעים למחיר יעד של 66 דולר - עלייה של 5 דולר ממחיר היעד הקודם שלנו ופרמיה של 10.6% על המחיר הנוכחי. המלצתנו נותרת ללא שינוי, "קנייה".

מחלקת המחקר, סיטי

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם