סיפור מטורף: האישה שהזמינה רצח והפכה לכוכבת ברשת

אישה שהזמינה את רצח בעלה ויצאה מזה ללא עונש המציאה את עצמה מחדש ■ זאת כנראה הגרסה הכי קצרה לסיפורה של אלנה סנזרובסקיה, אבל הגירסה הארוכה מטורפת

מאמנת כושר וכוכבת אינסטגראם שכרה רוצח שכיר שיחסל את בעלה  אלנה סנזרובסקיה / צילום: וידאו
מאמנת כושר וכוכבת אינסטגראם שכרה רוצח שכיר שיחסל את בעלה אלנה סנזרובסקיה / צילום: וידאו

אישה שהזמינה את רצח בעלה ויצאה מזה ללא עונש המציאה את עצמה מחדש כגורו פיטנס ברשת. זאת כנראה הגרסה הכי קצרה לסיפורה של אלנה סנזרובסקיה, אבל הגרסה הארוכה הרבה יותר מטורפת.

אלנה, מאמנת כושר ממוסקבה, עלתה לכותרות בשנת 2008 כשניסתה לשכור רוצח מקצועי כדי שיחסל את בעלה דאז, אלכסיי. השניים היו בעיצומו של סכסוך ממושך שהיא החליטה לפתור לצמיתות. אלנה פנתה למכר בניסיון להשיג פרטי התקשרות לרוצח שכיר, אלא שהמכר הזה העדיף להסגיר אותה למשטרה. במשפט שנערך לה הוכרזה אלנה לא שפויה, והיא נשלחה לטיפול במרפאה פסיכיאטרית כתחליף לעונש מאסר.

דווקא לאחר ששוחררה מהמרפאה הכתה הטרגדיה: בנה של אלנה, ניקיטה, מת לאחר ששקע בתרדמת ממושכת - כנראה לאחר שהוזרק לו משכך כאבים שהיה אלרגי אליו. בעקבות מותו הסתגרה אלנה בביתה, נטשה לחלוטין את מקצועה כמאמנת ונעלמה מעין הציבור.

עכשיו מדווח הדיילי מייל על טוויסט בעלילה: מתברר שאלנה המציאה את עצמה מחדש כגורו פיטנס ברשת. יותר מ-360 אלף גולשים עוקבים אחרי עמוד האינסטגרם שלה , שם היא מפרסמת תמונות וסרטוני וידאו של שיטות אימון - שככל הנראה עובדות ממש טוב, אם להסתמך על הגזרה שלה החטובה שלה.

כשהיא לא מדגימה תרגילי כושר, אלנה בת ה-52 מספקת עצות בנושא זוגיות. שזה קצת מצחיק אם נזכרים איך היא נעשתה מפורסמת מלכתחילה, אבל מי אנחנו שנפקפק בה.