ירון בר ינהל את הפעילות המסחרית של פלייבאז בישראל

בר, סמנכ"ל המכירות של ONE, עוזב את אתר הספורט לאחר עשר שנים ■ אודי מילנר, מנכ"ל ONE: "עברנו דרך ארוכה ביחד"

ירון בר, סמנכ"ל המכירות של אתר הספורט ONE בעשר השנים האחרונות, מצטרף לפלטפורמת יצירת התוכן הוויראלי פלייבאז (Playbuzz). בר יהיה מנהל הפעילות המסחרית של פלייבאז בישראל. 

פלייבאז, העוסקת בניהול תוכן חוויתי והפצה של תוכן, גייסה בחודש מארס השנה בסבב גיוס שלישי 15 מיליון דולר, מרביתם מענקיות המדיה דיסני וקרן ההשקעות של המיליארדר הישראלי חיים סבן. עד כה גייסה החברה כ-31 מיליון דולר.

לפלייבאז משרדים בניו-יורק, תל-אביב, לונדון, המבורג, נאשוויל, לוס אנג'לס, סאו פאולו ובקרוב בייג'ינג. כ-12 אלף מפרסמים ואתרי תוכן משתמשים בפלטפורמה של פלייבאז, בהם "האפינגטון פוסט", CNBC, ויאקום, יוניליוור ואחרים. 

בר נחת באתר ONE ב-2006, בימים בהם מכרה החברה שטחי פרסום באתר הספורט שלה בלבד. מאז התרחבה פעילות מחלקת המכירות למכירת שטחי פרסום ותוכן שווקי באפליקציה, חסויות בתוכנית הספורט ברדיו תל-אביב ובהמשך גם מכירת חסויות בערוץ ONE בטלוויזיה.

אודי מילנר, מנכ"ל ONE, הודה לבר ואמר: "עברנו דרך ארוכה ביחד, בהם הגענו לשיאים בתחומים רבים. אני מאחל לירון הרבה הצלחה בהמשך הדרך". 

נעם קורין, סמנכ"ל מכירות גלובלי בפלייבאז: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של ירון ובטוחים שביחד נמשיך ונחזק את השוק הישראלי כחלק מצמיחתנו הגלובלית".

יעל שפריר, מנהלת פעילות Playbuzz MENA: "שמחים ששחקן נשמה כמו ירון מצטרף לנבחרת שלנו ויעזור להכניס את השוק הישראלי למגרש התוכן של הגדולים".