דנה דנקנר ל"את": קשה לאנשים כאן לשלוט בשמחה לאיד

בתו בת ה-27 של נוחי דנקנר על העיתונאים שקטלו את אביה: "שפעם אחת יבואו אלינו הביתה לארוחת שישי, לראות מי האיש שכותבים עליו, מי האיש שטינפו עליו"

דנה דנקנר / צילום: אביב חופי
דנה דנקנר / צילום: אביב חופי

דנה דנקנר, בתו בת ה-27 של נוחי דנקנר , התראיינה למגזין "את" ודיברה בין השאר בהרחבה על הקריסה העסקית של אביה, שאיבד את הונו ואף הורשע בהרצת מניות בבית המשפט.

"בבית המשפט התרסקה לי התמימות", אומרת דנה דנקנר בראיון ל"את". היא ממשיכה ומתארת את העיתונאים בבית המשפט: "הם לא מסתכלים לי בעיניים, אני כמו אוויר בשבילם. את מסתכלת ורואה שההוא צוחק, ההוא מגחך וההוא מצייץ בדיחות בטוויטר, וזה אבא שלי האיש שאתם מדברים עליו. אבל הבנתי שככה זה, זה העולם... הייתי רוצה שפעם אחת הם יבואו אלינו הביתה לארוחת שישי, לראות מי האיש שכותבים עליו את הדברים הנוראיים האלה, מי האיש שטינפו עליו".

בהמשך הראיון אומרת דנקנר, שעובדת כיום כמאפרת: "יש בארץ נטייה לנסות להפיל את מי שלמעלה... קשה לאנשים לשלוט ביצר השמחה לאיד. אבא שלי תמיד אומר שיש יותר אנשים טובים מלא טובים, וזה מה שמחזיק אותנו".

לתפיסתה של דנקנר, "חבל לי ועצוב לי על מי שנפגע, אבל הנפגע הגדול ביותר היה אבא שלי". היא מאמינה שנוחי אביה ייחלץ בסופו של דבר מעונש מאסר בפועל.