חיים שני צפוי להצטרף לדירקטוריון חברת ג'קדה

קרן IGP, שהוקמה ומנוהלת על ידי שני ומשה ליכטמן, הפכה לבעלת המניות הגדולה בג'קדה לפני כמה ימים

חיים שני / צילום: תמר מצפי
חיים שני / צילום: תמר מצפי

בעלי המניות של חברת הטכנולוגיה ג'קדה יתכנסו בחודש הבא לאשר את הנפקת המניות לקרן IGP ואת המינוי של שני דירקטורים מטעמה. קרן IGP, שהוקמה ומנוהלת על-ידי חיים שני, לשעבר מנכ"ל נייס ומנכ"ל משרד האוצר; ומשה ליכטמן, לשעבר סגן נשיא במיקרוסופט העולמית, הפכה לבעלת המניות הגדולה בג'קדה לפני כמה ימים, כשרכשה מניות משני משקיעים קיימים והודיעה על רכישת מניות מידי החברה עצמה.

באסיפת בעלי מניות שתתכנס ב-10 בנובמבר במשרדי החברה בהרצליה, יתבקשו בעלי המניות לאשר את ההנפקה של 5% ממניות ג'קדה ל-IGP, עסקה שתזרים לחברה כ-1.4 מיליון דולר. האישור נדרש בהתאם לחוק החברות הישראלי, משום שבכך תחזיק הקרן ביותר מ-25% ממניות ג'קדה.

שווי ג'קדה זינק

כחלק מההסכם בין ג'קדה לקרן נקבע ש-IGP תוכל למנות שני דירקטורים מתוך 9 חברי הדירקטוריון. המועמד הראשון לתפקיד הוא חיים שני, ובכפוף לכך שהאסיפה תאשר גם את הגדלת מספר חברי הדירקטוריון מ-6 ל-9, יעמוד לבחירה גם אסף הראל, שותף בקרן IGP. בהנחה שייבחרו לדירקטוריון, הם יקבלו גם אופציות בכפוף לאישור האסיפה.

ג'קדה, המנוהלת על-ידי המנכ"לים המשותפים - המייסד גידי הולנדר וגיא יאיר - מספקת פתרונות תוכנה לשיפור והאצת תהליכים עסקיים, בעיקר עבור מוקדים טלפוניים (call center). החברה נסחרת מעבר לדלפק בארה"ב בשווי של 21 מיליון דולר, אחרי ששוויה קפץ מכ-14 מיליון דולר בסוף ספטמבר בעקבות כניסת IGP להשקעה בחברה.