שירות ישראלי חדש: בניית אפליקציה לכל עסק ללא עלות

חברה ישראלית פיתחה פלטפורמה לבניית אפליקציה המבוססת על דף הפייסבוק של העסק, שמאפשרת לכל אחד לבנות ולתחזק בעצמו אפליקציית מובייל ■ איך זה עובד, וכמה זה עולה?

פיתוח אפליקציות לעסקים, APPSVILLAGE, פיתוח ישראלי / צילום: וידאו
פיתוח אפליקציות לעסקים, APPSVILLAGE, פיתוח ישראלי / צילום: וידאו

זה התחיל עם אתרי אינטרנט, עבר לפייסבוק, והיום אנחנו מצויים בעידן השיווק במובייל באמצעות אפליקציות. חברה ישראלית בשם Appsvillage פיתחה פלטפורמה חדשה לבניית אפליקציה שמבוססת על דף הפייסבוק, המזכירה במידה רבה את אותם אתרי אינטרנט מבוססי טמפלט שמאפשרים לכל אחד, גם ללא שום רקע בתכנות, לבנות ולתחזק בעצמו אתר אינטרנט.

אז איך זה עובד? כל בעל עסק אשר בבעלותו עמוד עסקי בפייסבוק יכול להיכנס לאתר APPSVILLAGE באמצעות הפייסבוק ולקבל תצוגה מקדימה של החנות באפליקציה. דרך האפליקציה תוכלו להציג מידע על העסק, להפעיל נוטיפיקציות פוש למבצעים, עדכונים וקופונים, לבצע פעולות סליקה, לנהל צ'אט פרטי עם לקוחות ולקדם את האפליקציה ברשתות החברתיות.

על-פי החברה, התהליך אורך 15 שניות, והאפליקציה תהיה מוכנה להורדה בתוך שבוע ימים מרגע אישור בעל העסק. היא תהיה זמינה להורדה באפ סטור ובגוגל פליי.

החברה מאפשרת 30 יום ניסיון ללא עלות וללא התחייבות. לאחר מכן השימוש בשירות עולה 19.90 דולר לחודש בתוספת 5% על כל קניית מוצר.

בכל נקודת זמן ניתן לצאת מהעסקה, ללא כל התחייבות.