רוח גבית לתיירות הנכנסת: כ-5,000 תיירים נוצרים בכנס בירושלים

אלפי תיירים נוצרים מ-90 מדינות הגיעו לירושלים במסגרת כנס סוכות של השגרירות הנוצרית הבינלאומית ■ צפויים לרכוש כ-15,000 לינות במלונות ברחבי הבירה

המשימה הגדולה ביותר העומדת בפני משרד התיירות היא להגדיל את תנועת התיירות לישראל, בעיקר כמשאב כלכלי אבל גם לטובת המוניטין של ישראל ברחבי העולם. וכל המרבה הרי זה משובח: כ-5,000 תיירים נוצרים מ-90 מדינות, בחלוקה ל-150 קבוצות תיירים, הגיעו לירושלים במסגרת כנס סוכות של השגרירות הנוצרית הבינלאומית.

התיירים שהגיעו לכנס צפויים למלא כשליש מתפוסת החדרים בעיר ולרכוש כ-15,000 לינות במלונות ברחבי ירושלים במהלך השבוע הקרוב. היקף ההוצאה הכספית של תיירים אלה מוערך ב-16 מיליון דולר.

משתתפי הכנס, שנמשך 5 ימים והנערך זו השנה ה-37, צפויים גם להשתתף בצעדת ירושלים.

"התמיכה הנוצרית בישראל מתפשטת לכל רחבי העולם, גם למדינות שאינן מקיימות קשרים עם ישראל". אומר מנכ"ל השגרירות, ד"ר יורגן בולר. "אלפי התיירים שמגיעים לישראל במסגרת כנס סוכות חוזרים אחר-כך למדינותיהם והופכים לשגרירים הטובים ביותר של מדינת ישראל בארצות מוצאם". 

השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים הוקמה בחג הסוכות בשנת 1980, זאת כתגובה להעברת השגרירויות אל מחוץ לירושלים בעקבות איום חרם הנפט של מדינות ערב. לשגרירות הנוצרית הבינלאומית יש נציגויות ב-85 מדינות ופעילות ב-160 מדינות ברחבי העולם. השגרירות מפעילה באופן שוטף ויומיומי מערכי הסברה בינלאומיים למען ישראל.