פוקס תפעיל חנויות של קמעונאית בגדי הספורט FOOT LOCKER

כשנתיים אחרי קבלת הזכיינות החלקית על חנויות נייקי בישראל, פוקס עושה צעד נוסף בדרך להפוך לשחקנית משמעותית בשוק הספורט המקומי ■ ההסכם נחתם ל-10 שנים, והחנות הראשונה תיפתח ברבעון השני של 2017

Foot Locker / צילום: בלומברג
Foot Locker / צילום: בלומברג

כשנתיים אחרי קבלת הזכיינות החלקית על חנויות נייקי בישראל, קבוצת פוקס  עושה צעד מהותי בדרך להפוך לשחקנית משמעותית בשוק הספורט המקומי. היום (ה') דיווחה החברה כי חתמה על הסכם עם חברת FOOT LOCKER העולמית לפיתוח והפעלת רשת חנויות בישראל שבהן יימכרו פריטי הנעלה ולבוש של מותגי הספורט המובילים בעולם. ההסכם נחתם באמצעות החברה-הבת ריטיילורס, שפוקס מחזיקה באמצעותה בחנויות נייקי.

FOOT LOCKER היא אחת הקמעונאיות הבינלאומיות הגדולות בתחום, והיא מפעילה כ-3,400 חנויות ב-23 מדינות בצפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה וניו-זילנד תחת מותגים שונים, שהעיקרי בהם הוא FOOT LOCKER. החברה נסחרת בבורסה של ניו-יורק לפי שווי של 9.2 מיליארד דולר.

ברשת חנויות החברה נמכרים כל מותגי הספורט המובילים, לרבות נייקי, אדידס, ניו באלאנס, אנדר ארמור, מיזונו, פומה, אסיקס ועוד.

תוקפו של ההסכם בין הצדדים הוא 10 שנים, והחנות הראשונה בישראל צפויה להיפתח ברבעון השני של שנת 2017.

הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצת פוקס, אמר היום כי "אני גאה ונרגש שחברת FOOT LOCKER הביעה אמון בקבוצת פוקס ובחרה בנו להוביל את פיתוח הפעילות הקמעונאית בישראל, וכעת אנו יוצאים לדרך המשותפת והמרגשת יחדיו. FOOT LOCKER היא חברה קמעונאית בינלאומית רב-מותגית (מולטי-ברנד) להנעלה וביגוד ספורט. אין לי ספק כי יחדיו אנו נשיק בהצלחה את המותג בשוק הישראלי ונהיה שחקן משמעותי בשוק הספורט הקמעונאי בישראל".

לו קימבל, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל FOOT LOCKER, מסר כי בחברה "רואים בקבוצת פוקס ובהראל ויזל שותפים אסטרטגיים לפיתוח והפעלה של רשת חנויות FOOT LOCKER בישראל. אנו מאמינים כי קיים פוטנציאל עסקי משמעותי לחנויות FOOT LOCKER בשוק הישראלי, וכי שיתוף-הפעולה בין הצדדים יוביל לסיפור הצלחה גדול בישראל". 

Foot Locker
 Foot Locker
הקמעוניות המרכזיות בתחום הספורט הישראלי
 הקמעוניות המרכזיות בתחום הספורט הישראלי