הרשת החברתית

זרם חילופין

הדירקטורים החדשים של חברת החשמל מבקרים באתרי החברה

נבחרת הדירקטורים של חברת החשמל מרעננת את השורות והתחדשה לאחרונה בשורה של דירקטורים ובהם שלוש דירקטוריות. המצטרפים החדשים החלו בסבב ביקורים והיכרות באתרי החברה. השבוע אירחו אותם בחדר הפיקוח של תחנת הכח אורות רבין יו"ר הדירקטוריון יפתח רון-טל והמנכ"ל עופר בלוך.

בין המשתתפים בסיור, שכלל הצצה לפרויקט הלאומי להפחתת הפליטות ועלייה לארובה בגובה 250 מטר, היו רו"ח אריק פורר, עו"ד דורית ענבר, רו"ח אורלי גרטי סרוסי, עו"ד דיאנה חלבי חסון, וניר גולדשטיין מזכיר הדירקטוריון, שנכנסו לתפקיד לאחרונה. עוד השתתפו: הדירקטור מוקי בן עמי וחסאן טואפרה מרשות החברות.

מסירה מיוחדת

בכירי הדואר מסין בביקור בישראל

מסתבר שישראל היא מעצמת הזמנות באינטרנט אפילו בעיני הסינים, עם היקף הזמנות של כמיליארד דולר בשנה. החבילות אולי תקועות בדואר בגלל החגים אבל יש עוד הרבה שבדרך: בעוד כשבועיים יחול יום הרווקים בסין (11.11) שהפך לאירוע המכירות המקוון הגדוול בעולם והותיר את ארה"ב הרחק מאחור. בעקבות הגידול בכמות החבילות הנשלחות מסין לישראל הגיעה לביקור משלחת מיוחדת של בכירים מרשות הדואר של סין, בראשות מנהל רשות הדואר של סין, מה ג'ונשנג. במהלך הביקור נפגש ג'ונשנג עם דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, והעניק לו אלבום מאוייר עשוי משי ובו בולי אתרים בסין. גולדשטיין לא נשאר חייב והעניק לאורח הסיני גיליון בולים ממוסגר עם בול ירושלים של זהב.

אלק אליסון ל-Ourcrowd

סגן יו"ר ג'פריז לשעבר מצטרף למיזם של מדווד

אלק אליסון, לשעבר בכיר בוול סטריט, מצטרף לוועדה המייעצת של מועדון האנג'לים/מימון המונים הישראלי Ourcrowd, בהובלת ג'ון מדווד. אליסון היה סגן יו"ר בנק ההשקעות ג'פריז ויו"ר חטיבת בנקאות ההשקעות לתחום הטכנולוגיה בבנק. Ourcrowd היא מערכת גיוס המונים להשקעה בסטארט-אפים, אשר פתוחה ליחידים עשירים המורשים על פי החוק במדינתם להשקיע בחברות פרטיות. Ourcrowd בוררת השקעות ומציגה אותן לחבריה, והם משקיעים באלו שמוצאות חן בעיניהם, כאשר לצד השקעת ההמונים קיימת השתתפות של Ourcrowd עצמה. החברה גייסה לאחרונה 72 מיליון דולר למימון פעילותה וההשקעות שלה. עד היום גייסה כ-300 מיליון דולר ל-100 חברות.

ניצה קסיר למכון החרדי

תכהן כעמיתה בכירה במכון למחקרי מדיניות

ניצה קסיר (קלינר) מצטרפת כעמיתה בכירה למכון החרדי למחקרי מדיניות. קסיר, ראש תחום שוק העבודה ותחום מדיניות הרווחה בחטיבת המחקר של בנק ישראל היא בעלת ותק של שלושים שנה במחקרים כלכליים חברתיים. תחומי העניין הבולטים שלה הם אוכלוסיות מגוונות בשוק העבודה, עוני ואי-שוויון ומדיניות חברתית. בנוסף שימשה כיו"ר ועד העובדים הארצי של בנק ישראל. המכון החרדי למחקרי מדיניות הוא גוף מקצועי, פנים-חרדי וא-פוליטי השואף לקדם את השיח המקצועי בתחומי המדיניות החברתית בסוגיות הנוגעות לחברה החרדית. המכון הוקם ב-2014 ביוזמת אליהו פלאי, מו"ל קבוצת משפחה, ובשיתוף גורמים פילנתרופיים שונים ופועל בדגם של צוות חשיבה עצמאי.

שלדון אדלסון ממליץ שלא להתאהב

בכנס בנושא חדשנות העניק איל ההימורים האמריקאי כמה טיפים

שלדון אדלסון, איש העסקים, בעל השליטה בחברת "לאס וגאס סאנדס" ובעלי עיתון "ישראל היום", היה הדובר המרכזי בכנס Travel Tech Israel שנערך אתמול (ד') במרכז פרס לשלום ביוזמת מרכז החדשנות Innovel. מטרת הכנס: לחבר בין עולם התיירות המקומית והעולמית לבין סטארט-אפים ישראלים.

אדלסון, התבקש להעניק טיפ ליזמים ולמשקיעים. לדבריו, הכי חשוב זה לא להתאהב באף עסקה. "כששואלים אותי מה העסקה הכי מעניינת שעשיתי, אני אומר - זו העסקה שאני עושה עכשיו... אבל הטיפ החשוב ביותר הוא לדעת גם לצאת בזמן. ככלל, כשאתם נכנסים למו"מ תזכרו שבעסקה טובה אין אף צד שמרגיש שניצלו אותו, או שהפסיד מהעסקה. חשוב שכולם ירגישו שיצא להם משהו טוב מזה".

עוד השתתפו: חמי פרס, שותף-מייסד ומנכ"ל קרן ההון סיכון פיטנגו; יוסי מולדבסקי, יו"ר פלאס ונצ'רס; ערן ברקת, שותף ומנהל השקעות ב-BRM; המשקיע גיגי לוי; דני פדרמן; יסמין לוקאץ', מנכ"לית Icon וקרובת משפחתו של אדלסון; אחישי גל, מנכ"ל איסתא; צביקה מושקוביץ, מייסד הדקה ה-90 ואחרים.

השקה מסובכת

מי הגיעו להשקת הסדרה החדשה של ערוץ 10?

השבוע קיימו בכירי ערוץ 10בסינמטק בתל-אביב הקרנה חגיגית לסדרה החדשה "מסובך" של ערוץ 10 ודורי מדיה דרסט, אותה כתב ובה גם משחק, רן שריג.

במפרגנים: ציפי פינס ובנה גיא פינס, שחקני הסדרה, בכירי ערוץ 10 - יוסי ורשבסקי, המנכ"ל; זיוית דוידוביץ', סמנכ"לית התוכניות וההפקה; דבורה קמחי, סמנכ"לית הרגולציה והיועצת המשפטית; אדוה גלנטי, דוברת הערוץ וחדשות 10; עודד טל, סמנכ"ל הפרוגרמינג; אסף צפור, מנהל הדרמה; ואורחים נוספים בהם תמי מוזס; ג'ודי ניר מוזס שלום; שלומי לחייאני, ראש עיירית בת ים לשעבר; ואחרים.

הסדרה, למי שמתעניין, מספרת את סיפורו של דורון אדר, בן 40 הגרוש פעמיים.