אורי בן-שי מונה למנכ"ל קימברלי קלארק ישראל

בן-שי, בכיר בקבוצת אסם-נסטלה, ייכנס לתפקידו בינואר הקרוב ויחליף את יובל דגים שסיים את תפקידו כבר לפני כ-3 חודשים

אורי בן שי / צילום:  יואל כורש
אורי בן שי / צילום: יואל כורש

אחרי חודשים ארוכים של חיפוש, חברת קימברלי קלארק העולמית מינתה את אורי בן-שי למנכ"ל קימברלי קלארק ישראל. בן-שי, שייכנס לתפקידו בינואר הקרוב, יחליף בתפקידו את יובל דגים, שסיים את תפקידו כבר לפני כ-3 חודשים, ומאז תפקידו היה מאויש על-ידי ממלא-מקום מהחברה.

ברמה ניהולית, בן-שי יהיה כפוף לנשיא אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה של קימברלי קלארק, גוסטבו קאלבו פז.

לתפקידו הניהולי החדש מגיע בן-שי מקבוצת אסם-נסטלה, שבה שימש כמנכ"ל היחידה העסקית למשקאות, מאפים, דגנים וחטיפים. הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב וצבר ניסיון בתפקידי שיווק ופיננסים שונים.

קימברלי קלארק העולמית השלימה את רכישת מלוא השליטה בחברה מידי חברת חוגלה של נייר חדרה ומחזיקה במלוא הבעלות על הפעילות בישראל. בן-שי נכנס לתפקידו בתקופה שבה יש לחברה אתגרים חדשים, בעיקר מצד מותגים פרטיים הנמכרים במחירים נמוכים משמעותית. גם בהשוואה עולמית, מוצרי קימברלי קלארק ישראל נמכרים במחירים גבוהים משמעותית ממדינות אירופה ואף משווייץ, מדינה הנחשבת ליקרה במיוחד באירופה. למרות זאת, קימברלי קלארק הצליחה להישאר מתחת לרדאר הצרכני.

השלוחה בישראל ממשיכה ליהנות מעוצמה מיוחדת לחלק גדול ממותגיה, הכוללים בין היתר את האגיס, ניקול, קלינקס, קוטקס, טיטולים ועוד.

קאלבו פז מסר כי "לבן-שי יש ניסיון רב בהובלת ארגונים ליצירת מוצרים איכותיים ופיתוח פתרונות חדשניים המגדילים את ערך החברה, ואני בטוח שניסיונו ומומחיותו יתרמו להמשך שיפור איכות החיים של הצרכן בישראל".