indeni, הפועלת לאיתור תקלות במערכות IT, גייסה 7 מיליון דולר

בין לקוחות החברה נמנות שתיים מארבע חברות כרטיסי האשראי הגדולות בעולם, שתיים מחברות התקשורת הגדולות בארה"ב, אחת משלוש רשתות בתי המלון הגדולות בארה"ב וכן חברת הסליקה הגדולה בארה"ב

עובדי indeni / צילום: שוקה כהן
עובדי indeni / צילום: שוקה כהן

indeni, המספקת פתרונות לאיתור תקלות במערכות IT, גייסה 7 מיליון דולר בהובלת הקרנות סקויה, ,Iangels ו-CIRtech. מהקמתה בשנת 2010 גייסה החברה 10 מיליון דולר, היקף די צנוע.

indeni פיתחה מוצר היודע לאתר תקלות בשרתים לפני שהן קורות, להתריע עליהן בפני אנשי ה-IT ולמנוע תקלות חמורות מבעוד מועד.

המוצר הושק רשמית בשנת 2014 והוא נמכר לארגונים בדירוג Fortune 1000 בארה"ב. בין לקוחות החברה נמנות שתיים מארבע חברות כרטיסי האשראי הגדולות בעולם, שתיים מחברות התקשורת הגדולות בארה"ב, אחת משלוש רשתות בתי המלון הגדולות בארה"ב, וכן חברת הסליקה הגדולה בארה"ב.

החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי כדי להגדיל משמעותית את מצבת כוח האדם בישראל ובארה"ב, שעומדת כרגע על 30 איש, להמשיך לפתח את המוצר ולהגדיל את ההשקעה בשיווק ומכירות. indeni הוקמה על ידי יוני לייטרסדורף שהיה בעברו מנהל פרויקטים בצ'ק פוינט.

המודל העסקי של החברה מתבסס על מכירת רישיונות לשימוש במוצר. הרישיון מתומחר לפי כמות הרכיבים בתשתיות המחשוב.

העסקאות מתבצעות דרך channel partners שהם הספקים המשווקים מגוון מוצרי מחשוב. לפי החברה, מודל זה הוכח בעבר כמוצלח בחברות כמו סיסקו וצ'ק פוינט.

לייטרסדרוף, שמכהן כמנכ"ל indeni, ציין בהודעתה כי "אנחנו מאמינים שזו אחריותנו להפוך את חייהם של המהנדסים ומנהליהם לנוחים יותר. בעזרת הפלטפורמה של indeni שמופעלת על ידי בינה מלאכותית, אנחנו מספקים תחזית לרשת ומקלים על ארגונים להשלים את הפרויקטים שלהם בזמן. לקוחותינו אומרים לנו לעיתים קרובות שאנחנו תורמים שקט נפשי לשגרה היום יומית וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לעשות. סבב הגיוס הנוכחי יעזור לנו לעשות אפילו יותר עבור יותר לקוחות, ולחזק את מעמדנו כחברה המובילה בתחום זה".

חיים סדגר, שותף מנהל בקרן ההון סיכון סקויה ציין כי "התשתיות הטכנולוגיות הציגו מעט חדשנות בעשור האחרון. למידת מחשב ומיקור המונים הם הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר כרגע, כש-indeni פיתחה טכנולוגיה בולטת בקטגוריות אלו".