כזו לא הייתה: מדוגמנית עירום לאישה הראשונה של ארה"ב

היא נישאה לטראמפ כשהיתה בת 28 ועוררה לא מעט סערות כדוגמנית הלבשה תחתונה ■ כעת, כשבעלה נבחר לנשיא ארה"ב, המהגרת הסרבית בת ה-45 תהפוך בקרוב לגברת הראשונה היחידה שהצטלמה בעירום ■ צפו בסיפורה של מלינה טראמפ

 מלניה טראמפ / צילום: רויטרס
מלניה טראמפ / צילום: רויטרס

מלניה טראמפ בת ה-45, אשתו השלישית של נשיא ארצות-הברית הטרי דונלד טראמפ, אמנם לא הבליטה את עצמה במהלך הקמפיין התוסס ומעורר המחלוקת של בעלה, אך בהחלט תפסה את עיני התקשורת העולמית.

את בעלה הכירה מלניה ב-1998 במועדון בניו-יורק, זמן קצר אחרי שנפרד מאשתו השנייה. הוא היה כבר בן 52, ומלניה הייתה בת 28 בלבד. הם התחתנו 7 שנים מאוחר יותר, בחתונה שבה רק השמלה של הכלה עלתה יותר ממיליון שקל. 

מלניה התראיינה בעבר לתוכנית רדיו ודיברה בפתיחות על חיי המין שלה עם בעלה המזדקן. "אנחנו עושים סקס מדהים לפחות פעם ביום", סיפרה, "לפעמים אפילו יותר". גם מקורבים בסביבה של טראמפ טוענים שהוא לא מפסיק להתרברב בחיי המין שלו.

בינואר 2000 היא הצטלמה טופלס בסדרת תמונות נועזת במיוחד למגזין הגברים "GQ", ולאחרונה הואשמה בכך שדרך ההתנהלות שלה עלולה לפגוע בסיכויי הבחירה של בעלה, כאילו שהוא לא עושה את זה מספיק טוב בעצמו.

על אף שכל הקמפיין של טראמפ לבחירות בארה"ב לווה בשערוריות הכוללות אמירות גזעניות שוביניסטיות, זאת מבלי להזכיר את ההטרדות בהן הואשם על-ידי מספר נשים, מלניה הנאמנה נשארה תמיד לצידו, ומעניין אם עכשיו, משטראמפ נבחר לנשיא, הזוג יתמתן מעט.