הוט סיימה את הרבעון עם רווח תפעולי של 87 מיליון שקל

הוט מובייל סיימה את הרבעון השלישי עם 1.4 מיליון מנויים, והכנסותיה הסתכמו ב-271 מיליון שקל

קבוצת הוט דיווחה היום (ה') על תוצאות הרבעון השלישי של 2016. החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי של 31 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות הקבוצה גדלו ב-2% והסתכמו במעל מיליארד שקל. הרווח התפעולי גדל ב-2% והסתכם בכ-87 מיליון שקל, לעומת כ-85 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.

ה-EBITDA ברבעון הסתכמה בכ-413 מיליון שקל (40% מההכנסות), בהשוואה לכ-420 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד (42% מההכנסות).

עוד עולה מהדוחות הכספיים כי נטישת הלקוחות במגזר הכבלים ממשיכה להצטמצם עם קיטון של כ-77% במספר הלקוחות הנוטשים נטו ביחס לרבעון מקביל אשתקד. כמו כן, נמשכת המגמה החיובית במצבת מנויי האינטרנט והטלפון הקווי, עם גידול של כ-2,000 ו- 3,000 מנויים בהתאמה.

הוט מובייל סיימה את הרבעון עם 1.4 מיליון מנויים לאחר גיוס של 74 אלף מנויים ברבעון השלישי. החברה יצאה במהלך משנה שוק ברבעון האחרון, כאשר השיקה את מבצע "גלישה ללא הגבלה", שזכה להצלחה רבה והוביל לגיוס אלפי מצטרפים חדשים. הכנסות הוט מובייל צמחו בכ-14% ביחס לרבעון מקביל אשתקד ומסתכמות ב-271 מיליון שקל.

מהחברה נמסר כי תשתיות האינטרנט שמציעה הוט ללקוחותיה מוסיפות להיות הטובות והאיכותיות ביותר בשוק, כאשר מהירות הגלישה הממוצעת של לקוחות תשתית האינטרנט הגיעה ל-69 Mb. הקבוצה השקיעה מתחילת השנה הן בתשתיות של הוט והן של הוט מובייל כ-862 מיליון שקל.

מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, מסרה: "החברה מציגה המשך מגמה חיובית וגידול בכל הפרמטרים, רושמת רווח נקי זה הרבעון השני ברציפות, גידול במנוי האינטרנט, הטלפוניה והטריפל וגידול בהכנסות הקבוצה. החברה נמצאת בעיצומה של מהפכה בכל התחומים תוך מתן שירות תוכן וטכנולוגיה מובילים במטרה להציע את המוצר הטוב ביותר בשוק". 

גרנות-גולדשטיין הוסיפה כי "הוט מובייל ממשיכה לזכות באמון הלקוחות עם גיוס שיא, שמבטא הבעת אמון בחברה, ברשת שלה המהירה והאיכותית ביותר בישראל ובהצעות הערך התחרותיות שלה". 

פילוח תוצאות הוט למגזרי פעילות
 פילוח תוצאות הוט למגזרי פעילות