צפו: מה קרה כשבן 73 דהר עם רכבו החלוד לתוך בריכת קולה

פנסיונר נועז מילא בור ענק בגינת ביתו בכ-12 אלף ליטר של קולה ונסע לתוכו עם הרכב הישן שלו, כדי לבדוק האם הקולה תצליח להסיר את החלודה מהרכב ■ זה מה שקרה

קוקה קולה, פנסיונר, אאודי 80, לטביה, ניסוי, חלודה / צילום: וידאו
קוקה קולה, פנסיונר, אאודי 80, לטביה, ניסוי, חלודה / צילום: וידאו

סבא הרפתקן במיוחד החליט לבצע ניסוי ביזארי ולנסוע עם הרכב הישן שלו לתוך בריכת קולה - כדי לבחון האם הקולה תוריד את כל החלודה שבו. כך זה כשהניסוי עצמו מעניין יותר מהתוצאה שלו.

הפנסיונר בן ה-73 חפר בור ענק בחווה שלו, ריפד אותו ביריעות פלסטיק ורוקן לתוכו 6,000 בקבוקים של 2 ליטר קולה. אז הוא לקח את רכב האאודי 80 הישן שלו ואיתו נסע אל תוך הבריכה המאולתרת במהירות מופרזת, שגרמה לה בטעות להתנגש עם הרכב בדופן הבור. הפגיעה כופפה את מכסה המנוע ושברה את הטמבון והחלון הקדמי. הסבא למרבה המזל, יצא ללא פגע.

הפנסיונר שמתגורר בלטביה הוציא סכום של 7,196 אירו על הניסוי הזה, אותו לקח לו יומיים להכין. הוא סיפר שילדיו ושאר בני משפחתו שגרים בחו"ל מימנו לו את הניסוי מאחר שהוא זוכה לפנסיה נמוכה מאוד של 1,799 אירו בשנה.

בשלב הראשון של הניסוי, הוא שפך 40 קילוגרמים של סודה לשתייה לתוך בריכת הקולה כדי לבחון את התגובה הכימית שתתקבל מהשילוב הזה. כשזה לא הביא לתוצאה לה ציפה, הוא עבר לשלב השני והעיקרי של הניסוי הביזארי שלו - ונסע עם האאודי האדומה שלו לתוך הבור. גם אם חל שיפור בכמות החלודה שעל הרכב, זה מתגמד לעומת הנזק שנגרם לו.

מה שכן - הוא יצא עם סרטון מהפנט שגרף עד כה כ-1.2 מיליון צפיות ביו-טיוב.