טסים לחו"ל? הנה שני פטנטים חדשים ויעילים שכדאי להכיר

העידן הדיגיטלי יצר מציאות חדשה בתחום התיירות שמייעלת ומשדרגת את נוחות הנסיעה לחו"ל: הכירו שני פיתוחים חדשים וחכמים שעשויים להפוך את הטיסה הבאה שלכם לחו"ל לקצת יותר נעימה

צק אין, מזוודות בשדה תעופה / צילום: שאטרסטוק
צק אין, מזוודות בשדה תעופה / צילום: שאטרסטוק

אין נוסע שלא חש אנחת רווחה כאשר הוא רואה את המזוודה שלו מסתובבת על המסוע בשדה התעופה אחרי הנחיתה. המתח הזה עד שפוגשים את המזוודה מחדש לא נוצר יש מאין - הררי סיפורים יש לנוסעים על מזוודות שהלכו לאיבוד, טסו ליעד אחר או שאפילו לא עלו על המטוס - סיטואציה בהחלט לא נעימה. חברות התעופה מנסות למזער את התופעה, שגם עולה להן לא מעט כסף.

אפליקציה שהשיקה לאחרונה חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס מאפשרת לנוסעיה לעקוב אחרי מסע המטען האישי - מעמדת הבידוק, עבור בדרך שהיא עושה בנמל התעופה למטוס, ממנו לטיסת ההמשך וכך הלאה.

האפליקציה, "פליי דלתא", מספקת מידע נוסף אודות הטיסה, כולל אישור העלייה למטוס ומידע על היעד שאתם בדרך אליו.

בשלב זה ניתן ליהנות משירות המעקב אחרי המטען ב-84 נמלי תעופה ברחבי ארה"ב. בחודשים הקרובים השירות יורחב לנמלי תעופה בינלאומיים ברחבי העולם. אנחנו נשגר מכאן פנייה לכלל חברות התעופה לאמץ את הרעיון היעיל הזה.

נוסעים רבים כבר מורגלים לעשות צ'ק-אין מראש באתרי האינטרנט של חברות התעופה השונות. אתר חדש, איירליינס צ'ק-אין דוט קום, פרי פיתוח של חממת הסטארט-אפים של חברת לופטהנזה, מציע לבצע עבורכם צ'ק-אין בכ-100 חברות תעופה שונות.

אחרי ההרשמה לאתר, תקבלו את המידע אודות הטיסה הקרובה שלכם. בנוסף, האתר יבצע צ'ק-אין מייד לאחר פתיחת ההרשמה של חברת התעופה. המשמעות היא שתוכלו לשריין עבורכם את המושב המועדף עליכם ממש עם פתיחת ההרשמה שמתרחשת לעיתים בשעות הבוקר או הלילה.

השירות הוא חינמי, למעט המקרים שבחרתם במושבים שעולים כסף (למשל ביציאת חירום).