טטאינה הופמן הלכה אמש לעולמה במפתיע בגיל 69

הופמן, עורכת בכירה וכתבת בדסק חדשות החוץ של חדשות 2, לקתה בדום לב בביתה בירושלים ■ מנכ"ל חדשות 2, אבי וייס: "טטיאנה היא מהדמויות האהובות והמוערכות בחברת החדשות"

טטיאנה הופמן / צילום: חדשות ערוץ 2
טטיאנה הופמן / צילום: חדשות ערוץ 2

טטאינה הופמן, עורכת בכירה וכתבת בדסק חדשות החוץ של חדשות 2, הלכה אמש (ב') לעולמה במפתיע בגיל 69, לאחר שלקתה בדום לב בביתה בירושלים.

הופמן, ילידת צ'כיה, החלה בדרכה העיתונאית עוד במולדתה, אך ב-1968 הגיעה לביקור קצר בישראל ולאחר מכן לא יכלה עוד לשוב למולדתה. היא התקבלה לקול ישראל וערכה יומני חדשות, ועם הקמת חברת החדשות של ערוץ 2, ב-1993, הצטרפה אליה.

מאז, במשך 23 שנים, שימשה הופמן כעורכת בכירה וככתבת בדסק החוץ של חברת החדשות, עסקה בכל תחומי חדשות החוץ ואף סיפקה פרשנות על הנעשה בישראל לתחנות רדיו וטלוויזיה במולדתה ובמדינות נוספות.

מנכ"ל חדשות 2, אבי וייס, מסר: "סיפור חייה של טטיאנה הוא סיפור של גבורה, של אומץ-לב ושל הרבה מאוד נחישות. טטיאנה היא מהדמויות האהובות והמוערכות בחברת החדשות. עבור עובדי החברה היא הייתה מודל לחריצות, מקצועיות וידענות אינסופית. היא זכתה לא רק לאהבת אנשי חדשות 2 אלא להכרה ולאהדה רבה מצד קהל הצופים. כולנו מבכים את לכתה של חברה יקרה ואהובה. נזכור אותה תמיד".

הופמן הותירה אחריה אם, 3 ילדים ובן זוג - הצייר והצלם אריה אזן.