ניו יורק אובזרוור של ג'ארד קושנר, חתנו של טראמפ, יפסיק להופיע בדפוס

השבועון ניו יורק אובזרוור, שבבעלות ג'ארד קושנר, חתנו של דונלד טראמפ, יחדל להופיע בדפוס ויהפוך לעיתון מקוון בלבד. בהודעה שנשלחה לקוראים, כתב ג'וזף מאייר, יו"ר ומנכ"ל אובזרוור מדיה, החברה-האם של העיתון, כי המהלך נובע מהמציאות בשוק, שבה נוטשים הקוראים את עיתוני הדפוס ועוברים לעיתונים מקוונים. "אנו מגיעים ליותר אנשים באינטרנט בשעה מאשר בשבוע בדפוס. נמשיך להתמקד בהבאת התכנים לקוראים היכן שהם נמצאים".

מאייר ציין כי מהדורת ה-9 בנובמבר הייתה מהדורת הדפוס האחרונה. במתכונתו והמקוונת של העיתון יושמטו המילים "ניו יורק" משמו כדי לשקף את ההתמקדות הארצית הרחבה יותר שלו, לאחר שמיתג מחדש את אתר האינטרנט שלו ב-2015 כ-Observer.com בלבד.

קושנר, יורש אימפריית הנדל"ן שהקים אביו ויועץ של טראמפ, רכש את העיתון ב-2006. בחודשים שלפני הבחירות לנשיאות פנה קושנר לבכירים בתחום המדיה בהצעה להשיק מיזם טלוויזיה סביב מאמציו של טראמפ להיבחר לנשיאות.

השבועון נוסד ב-1987, בידי בנקאי ההשקעות לשעבר ארתור קרטר, כדי לתעד את התרבות, אמצעי התקשורת, הפוליטיקה והנדל"ן בניו יורק עבור קהל קוראים אמידים. העיתון הפך לזירת מבחן עבור כותבים צעירים רבים, ובאמצע שנות התשעים התפרסם בו הטור של קנדייס בושנל, שעליו התבססה הסדרה "סקס והעיר הגדולה".

מהעיתון נאמר כי קצה של מהדורת הדפוס יוביל לפיטוריהם של חלק מהעובדים, אך בסופו של דבר יישכרו יותר אנשים מכיוון שהעיתון רוצה להגדיל את מספר התחומים שאותם הוא מסקר.