צפו: מלון בוטיק שמנסה להפוך את נהריה ליעד אטרקטיבי

מלון הבוטיק "ספא סי לייף" שעבר מתיחת פנים מציע 62 סוויטות מרווחות שפונות לחוף מוזהב, ספא עם בריכה פנימית, חדש מלח ובריכה חיצונית ■ מה חסר בו?

צ'ק אין, מלון סי לייף נהריה/ צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, מלון סי לייף נהריה/ צילום: מתוך הוידאו

לעיר נהריה תמיד היו את כל הנתונים להפוך ליעד תיירותי אטרקטיבי, בין היתר באמצעות החופים הזהובים, הקירבה לעכו, ראש הנקרה ושאר אתרי הגליל המערבי. הנוסטלגיים מביניכם אפילו זוכרים שהיא היתה עיר קיט די פופולרית בשנות ה-70 של המאה הקודמת, אך אלו שעוברים בה היום, כנראה בדרכם למקום אחר, עלולים לחוש צביטה בלב. בשנים האחרונות נעשים נסיונות להשיב את ימי הזוהר ההם, המלונות הוותיקים עברו מתיחות פנים וחזרו לפעילות תחת כותרת צעירה ומפתה יותר - "מלונות בוטיק". אחד מהם הוא מלון ספא סי לייף שניצב על הטיילת של נהריה שנמתחת לאורך רצועת חוף שקטה בחלקה הצפוני של העיר.

המלון עבר שיפוץ מאסיבי לפני כ-3 שנים, ומאות החדרים הקטנים והבסיסיים שהיו בו הומרו ב-62 סוויטות מרווחות ומסוגננות אשר כולן פונות לים. כמו כן, המלון מציע ספא עם בריכה פנימית מחוממת, חדר מלח, מסעדה ובריכה חיצונית. העיצוב במלון, אירופאי חדשני ונקי. הצבעים השולטים הם אפור וחום. בלובי תמצאו פינות ישיבה בתפזורת, ספות רחבות, כורסאות וכריות זולה, שנועדו להשרות קצת נינוחות ישראלית, אם יש דבר כזה.

 הסוויטות מרוהטות ומאובזרות בקפידה. הן גדולות מהממוצע כבר אמרנו, עם הפרדה ברורה בין חדר שינה לסלון ולמרפסת - כמו בבית, אם הבית שלכם הוא על הים. כן, הים הוא הקלף החזק ביותר של סי לייף, ובמקביל הוא גם עקב-אכילס של המלון. הוא גונב את ההצגה מרגע הכניסה לחדר, וכל עוד אין ילדים במצוקה או באקסטזה בשטח הבריכה, כל שתשמעו הוא את רחש הגלים והרוח. לכאורה מה עוד אפשר לבקש? אבל אחרי שהתמקמנו ונרגענו החלו לצוד את עינינו הליקויים התחזוקתיים, כמו למשל נקודת חשמל חשופה בסוויטה המשפחתית. כשהבאנו את הבעיה לתשומת ליבם של אנשי הקבלה הם הגיבו בקור רוח מטריד אך פתרו אותה במהירות וביעילות.

מסעדת המלון מציעה ארוחות ערב ובוקר עשירות מאוד במבחר אבל ברמה הקולינארית נרשמה אכזבה. הדגים יבשים, השקשוקה שוחה בשמן, אבל יותר מכל, התקשינו להבין את היעדרו של קפה הגון מהתפריט.

יציאה משטח המלון לטיילת כבר מספרת סיפור נוסף שאולי מצביע על נהריה המתחדשת בעולם התיירות. שלט אזהרה מפני רחצה בחוף, ריח של זבל וביוב והזנחה כללית. מהזווית הזאת אפילו ניתן לראות את החלודה שמפוררת את גדר המעטפת של המלון. 

אז את הליקויים אולי אפשר לקשור בחבלי לידה ותנאי מגרש. מה שבטוח הוא שהדרך חזרה אל השנים היפות של נהריה לא תהיה קלה או חלקה, אבל כל עוד יש את הפוטנציאל ויש רצון, אנחנו אופטימיים. המחיר ללינה במלון עם ארוחת בוקר באמצע השבוע מתחיל ב-750 שקל ללילה, והחל מ-1,050 שקל בסופי שבוע.