סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: לשתי הפרסומות נתוני אהדה וזכירות נמוכים מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת השבוע היא של הוט עם 2.1 מיליון דולר

גם השבוע הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של הקומיקאית שני כהן היא הפרסומת האהובה ביותר. פרסומת "האסקימוסים", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, הייתה אהודה בעיקר על גברים ועל בני 35 ומעלה, אולם רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.4%.

הפרסומת של החברה המרכזית למשקאות למותג קוקה-קולה היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום דחף, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%.

על-פי חברת גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת של yes (באמצעות מקאן תל-אביב), שבה אם שרה על היום העמוס שעבר עליה ומתיישבת לראות טלוויזיה, הייתה אהובה - באופן לא מפתיע, יש לומר - על נשים. לעומת זאת, הפרסומת של ביטוח ישיר (באמצעות באומן-בר-ריבנאי), עם היונים שמשוחחות על האוטו של אבי קישטה, הייתה אהובה על גברים.

הפרסומת להוט היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הושקעו 2.1 מיליון דולר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, אך הפרסומת לא רושמת הישגים מרשימים במיוחד במונחים של אהדה - פרמטר בו היא ממוקמת במקום התשיעי - וגם לא במונחים של זכירות, פרמטר בו היא ממוקמת במקום השביעי. ההשקעה בקמפיין גבוהה משמעותית מהקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר, שהיה של הבנק הבינלאומי, עם סך השקעה של 1.6 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 518 (לעומת 530 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים זהה למה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42 מיליון דולר.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות