גזית גלוב החלה בבניית G FASHION בראשל"צ ומשפצת עוד שני נכסים

מתחם האופנה במערב ראשון-לציון יוקם בהשקעה של 170 מיליון שקל ■ משפצת את G תל-ברוך בתל-אביב בהשקעה של כ-25 מיליון שקל ואת מרכז חורב בחיפה בהשקעה של 60 מיליון שקל

מתחם G FASHION ראשון לציון / הדמיה: טוטם הדמיה ואנימציה
מתחם G FASHION ראשון לציון / הדמיה: טוטם הדמיה ואנימציה

חברת גזית גלוב, שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל, החלה בבניית מתחם האופנה G FASHION במערב ראשון-לציון בהשקעה כוללת של כ-170 מיליון שקל, וכן הודיעה על שיפוץ שניים מנכסיה - G תל-ברוך בתל-אביב בהשקעה של כ-25 מיליון שקל ומרכז חורב בחיפה בהשקעה של 60 מיליון שקל.

מרכז G FASHION ימוקם על ציר משה דיין במערב ראשון-לציון וישתרע על שטח של כ-12,500 מ"ר בשטחי מסחר הבנויים בשלוש קומות. המרכז יהיה סמוך למרכזים האחרים בבעלות גזית גלוב בראשון-לציון - G סינמה סיטי, G1 ,G2 - ועם פתיחתו תחזיק החברה בכ-100,000 מ"ר מסחר באזור. המרכז החדש עתיד להיפתח ברבעון הראשון של 2018.

בקומת הקרקע של G FAHSION עתיד להיפתח סופרמרקט מרשת המרכולים "סטופ מרקט" בשטח של כ-4,600 מ"ר ובנוסף חנויות מתחום הבילוי והפנאי כדוגמת בתי קפה ומסעדות. בשתי הקומות האחרות מתוכננות כ-7 בניינים דו קומתיים בשטח של 800-1000 מ"ר כל אחד, אשר מיועדים למותגי אופנה בינלאומיים וישראלים. בפרויקט כ-450 מקומות חניה בחניון תת-קרקעי ועילי. המרכז תוכנן ע"י אדריכל משה צור.

באשר לנכסים שגזית גלוב משפצת - מרכז G תל-ברוך הממוקם ברח' אהרון בקר 8, בשכונת תל-ברוך בצפון בתל-אביב. השיפוץ כולל תוספת כ-2,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים, שיפור וחידוש פני המתחם. שיפוץ מרכז G חורב בחיפה כולל בניית אטריום זכוכית בכניסה למתחם, שיפוץ החזיתות והחנויות, התקרות, הרצפות, הדרגנועים והמעליות.