"The Voice" חזרה - וכבשה את שני המקומות הראשונים בטבלת הרייטינג

"מאסטר שף" יורדת למקומות השלישי והרביעי בטבלה, לאחר תום פרקי האודישנים ■ האם ריאליטי המוזיקה ילך בדרכו של ריאליטי האוכל?

ריאליטי המוזיקה "The Voice", ששב למסכים לעונתו הרביעית, כובש השבוע את שני המקומות הראשונים בטבלת הרייטינג השבועית, עם רייטינג שמגרד מלמטה את רף ה-30%. הפרק הראשון, ששודר ביום רביעי, רשם רייטינג של 29.8%; ואילו הפרק השני, ששודר אמש (מוצ"ש), השיג 29.2%. נראה כי בזכיינית ערוץ 2 רשת יכולים להיות מרוצים מפתיחה סבירה ביחס לסטנדרט הרייטינג של התקופה הנוכחית.

עם זאת, לא יהיה מופרך להניח שכמקובל בז'אנר הזה, עם סיום פרקי האודישנים תירשם ירידה ברייטינג, כפי שמעיד המקרה של עונת "מאסטר שף" הנוכחית. פרקי פתיחת העונה שלה הציגו רייטינג גבוה מזה של "The Voice", שאף חצה את רף ה-30%, אך בשבועות האחרונים, וגם השבוע, מסתפק ריאליטי האוכל של קשת בנתונים מעט נמוכים יותר. אלה - 28.1% ביום ראשון ו-27.5% ביום שלישי - ממקמים אותו במקומות השלישי והרביעי השבוע.

מלבד שני הפרקים הללו, קשת מכניסה עוד שתי תוכניות לעשירייה הראשונה. "עובדה" - שלמעט התוכנית שבה שודר הראיון עם נשיא טורקיה ממשיכה להציג העונה נתונים נאים - רושמת השבוע רייטינג של 22% ומתמקמת במקום החמישי; ו"הכול אישי" עם חיים אתגר, המשודרת אחריה, מגיעה ל-18% ולמקום השמיני. רשת מכניסה רק עוד תוכנית אחת לטבלה, שידור חוזר של "מהפכה במטבח" עם 16.4% שמציבים אותה במקום התשיעי.

ומה קרה בערוץ 10 בשבוע החולף? רק שתי תוכניות הציגו רייטינג דו-ספרתי: "גידי ואהרוני" נחלשת ל-10.3%, אך ממשיכה להיות התוכנית המובילה של הערוץ. "גב האומה", ששודרה אמש, רשמה רייטינג של 10.1%. "המקור" ביום שלישי הסתפקה ב-9.6% - הנתון הנמוך שלה עד כה בעונה הנוכחית, למרות הפרומו והסערה התקשורתית שסידר אראל סג"ל בגלי צה"ל לתחקיר שעסק בחטיבת גבעתי.

בגזרת משדרי החדשות בסוף השבוע: "אולפן שישי" בערוץ 2 עם 15.1% (וגם מקום עשירי בטבלה) מול 7.5% ל"שישי" עם אילה חסון בערוץ 10. "יומן" בערוץ 1 מסתפק ב-3.3%. "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס במוצ"ש הגיעה ל-20.1% בערוץ 2 (מקום 7), מול 10.3% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10. בערוץ 1 "חדשות השבת" בהגשת אמיר איבגי רושמת 5.3%.

רייטינג_11.12.16
 רייטינג_11.12.16