שת"פ בין ADIO ו"עושים היסטוריה": פודקאסט שיווקי

במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת פודקאסטים שיווקיים למפרסמים תחת הכותרת "עושים עסקים" ■ מדובר בתוכנית בהזמנה באורך של עד 45 דקות בנושאים כגון תזונה, פיננסים וביטוח

רן לוי / צילום מסך
רן לוי / צילום מסך

רשת הפרסום הישראלי ברדיו הדיגיטלי ADIO יוצאת במהלך של שיתוף-פעולה אסטרטגי עם מערכת הפודקאסטים "עושים היסטוריה" עם רן לוי. במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת פודקאסטים שיווקיים למפרסמים תחת הכותרת "עושים עסקים".

מדובר בתוכנית בהזמנה באורך של עד 45 דקות בנושאים כגון תזונה, פיננסים וביטוח. הפודקאסט יוקלט וייערך לאחר תחקיר ויכלול ראיון ואירוח גורמים מטעם הגוף המסחרי ושיח בנושא שיתקיים באולפן. הכוונה היא לייצר תוכניות שעומדות בסטנדרטיים מערכתיים מוקפדים.

פודקאסט הוא קטע אודיו המופץ באינטרנט ומאפשר האזנה בכל זמן ובכל מקום באמצעות הורדה או האזנה ישירה. הפודקאסט בנוי כסדרת פרקים על-פי נושא. מדובר בטרנדים חם בעולם. על-פי מחקרים, 21% מהאוכלוסייה בארה"ב מאזינה לפודקאסטים בחודש, והמגמה מצביעה על זינוק בסוג כזה בכל העולם. הזמינות, הפרסונליות ואי-התלות בשידור החי הופכים את הפודקאסט למוצר מותאם לעידן הדיגיטלי, ויש המגדירים את הז'אנר כתוכניות הרדיו העתידיות.

"עושים היסטוריה" עם רן לוי היא מערכת פודקאסטים פופולרית שנוסדה ב-2007 ועוסקת בעיקר בתכנים סביב מדע וטכנולוגיה, אך באופן משעשע המנגיש את הנושאים. כפועל יוצא מכך, קהילת המאזינים שלו היא מחתך סוציו-אקונומי גבוה המורכב ממהנדסים, אנשי אקדמיה, מנהלים, כלכלנים וכדומה.

ADIO פועלת עם תחנות רדיו וגופי שידור ומציעה פרסום במאות ערוצי מוזיקה מהארץ והעולם.