שר התקשורת בפועל צחי הנגבי הגיע לביקור בפרטנר

פרטנר וסלקום חוששות מאד מביטול ההפרדה המבנית בבזק ומכך שבזק בעצם זוכה ליחס מועדף מצד הנגבי ופילבר

צחי הנגבי / צילום: גיל יוחנן
צחי הנגבי / צילום: גיל יוחנן

שר התקשורת בפועל, צחי הנגבי, מבקר בשעה זו בפרטנר, וזאת במסגרת סבב ההיכרות שלו עם חברות התקשורת בארץ. הנגבי מלווה בביקור במנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר. אדם צ'זנוף, יו"ר דירקטוריון פרטנר, משתתף בביקור וצפוי לקחת בו חלק פעיל.

הביקור של הנגבי בפרטנר הוא עדות לניסיון לשוות לקבלת ההחלטות במשרד התקשורת, ארשת של מקצועיות והיעדר משוא פנים. הנגבי מקפיד בכל ביקוריו בחברות התקשורת, בעיקר להקשיב ולהאזין לטענות העולות כנגד מדיניות המשרד, אך לצד זה הוא כמעט ולא מתערב במדיניות עצמה ואי אפשר להבין מה הוא חושב באמת על המדיניות בשוק. הוא העיד בראיון לגלובס שהוא לא הגיע על מנת לשנות מדיניות, אלא הוא סומך על הקו שמוביל פילבר, שזהו בעצם הקו של ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו.

למגינת ליבה של פרטנר, ויש לומר גם של עוד כמה שחקנים בשוק, העובדה שהנגבי נמצא בפוזיציה הנוכחית בעת הזו, לא מוסיפה לה בריאות לנוכח האתגרים הרגולטוריים שהיא ניצבת בפניהם. פרטנר וסלקום חוששות מאד מביטול ההפרדה המבנית בבזק, ומכך שבזק בעצם זוכה ליחס מועדף מצד הנגבי ופילבר. הנגבי צפוי לשמוע דברי ביקורת נוקבים על היחס המפלה שבזק מקבלת ולשמוע מדוע ביטול ההפרדה המבנית תרסק את התחרות ואת מאמצי ההתרחבות של פרטנר כקבוצת תקשורת.