רקפת רוסק-עמינח נבחרה לאחת המנכ"לים החדשניים בבנקאות

רוסק-עמינח היא המנכ"לית הישראלית היחידה שהתברגה לרשימה, לצד ריצ'ארד פיירבנק - מנכ"ל Capital One; בליית' מאסטרס, מנכ"לית Digital Asset Holdings; והאריט טלוואר, מנכ"ל Marcus, זרוע הלוואות הפינטק של גולדמן זאקס

רקפת רוסק עמינח / צילום: רון קדמי
רקפת רוסק עמינח / צילום: רון קדמי

הבלוג האמריקאי המוביל BANK INNOVATION בחר שנה שנייה ברציפות את מנכ"לית לאומי, רקפת רוסק-עמינח, כאחת מעשרת המנכ"לים החדשניים ביותר בעולם הבנקאות לשנת 2016. רוסק-עמינח היא המנכ"לית הישראלית היחידה שהתברגה לרשימה, לצד ריצ'ארד פיירבנק - מנכ"ל Capital One , בליית' מאסטרס - מנכ"לית Digital Asset Holdings והאריט טלוואר - מנכ"ל Marcus , זרוע הלוואות הפינטק של גולדמן זאקס. רוסק-עמינח נבחרה בזכות החלטתה להקים את הבנק הדיגיטלי המלא הראשון בישראל ולאור הפיכתו של לאומי למוביל דרך בתחום הפינטק.

הבלוג האמריקאי הנחשב והגדול בארה"ב בתחום הפינטק, BANK INNOVATION, פרסם אמש רשימה של עשרת המנכ"לים החדשניים ביותר בעולם הבנקאות לשנת 2016. רוסק-עמינח היא המנכ"לית הישראלית היחידה שהתברגה לרשימה היוקרתית, זו השנה השנייה ברציפות, לצד מנכ"לים של ענקי בנקאות אמריקאים דוגמת Capital One, Citi, Goldman Sachs, CBW וכן חברות הפינטק המובילות Stripe ו- Monzo.

מבין הסיבות לבחירתה, ציין הבלוג את המהלך האמיץ של ה-Self Disruption, במסגרתו החליטה רוסק-עמינח להקים את Pepper, הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל, שכולו יהיה במובייל, אשר הוקם בתוך לאומי כחברת סטארט-אפ לכל דבר ועניין ואשר מבוסס על מערכת ליבה חדשה לחלוטין של חברת Temenos השוויצרית. Pepper נמצא כרגע בשלב פיילוט מתקדם וצפוי להיות מושק לקהל הרחב בתחילת 2017.

כמו כן, ציין הבלוג את החלטתה של רוסק-עמינח למזג סניפים ולהשקיע משאבים נרחבים בערוצי הדיגיטל של לאומי, וזאת בכדי להתמודד ביתר שאת עם האיום שמציבה תעשיית הפינטק בפני הבנקאות המסורתית.