מי חגג יחד עם שרי אריסון במסיבת סילבסטר בחוות רונית?

וגם: ברגע האחרון של 2016 - אלביט וסמסונג ישראל זכו בתואר מכובד

שרי אריסון / צילום: גולן אבוחצירה
שרי אריסון / צילום: גולן אבוחצירה

הם לא בילו בדד את הסילבסטר

מי חגגו את השנה החדשה בשירים, ריקודים וערך מוסף?

את קיצה של שנת 2016 והשקתה של שנת 2017 ציינו אמש (מוצ"ש) כ-850 איש ואישה, חלקם מבכירי המשק, במסיבת סילבסטר חגיגית בחוות רונית. ולא רק את השנה החדשה חגגו שם - בנוסף להדלקת נר שמיני של חנוכה, המסיבה הייתה בעלת ערך מוסף.

המארחת, דרורית ניצני, רעייתו של המוזיקאי יאיר ניצני, הקדישה את החגיגות לגיוס תרומות עבור העמותה ע"ש מייקל לוין והמחלקה לחיילים בודדים ישראלים שאין להם משפחה תומכת. ניצני סיפרה לנוכחים כי "הקמנו צוות שמטפל בחיילים הבודדים עוד לפני גיוסם. רובם מגיע משכבות מצוקה, לעתים מהרחוב, ורבים מהם יוצאי החברה החרדית".

בחוגגים שסעדו, תרמו ופיזזו ברחבה לצלילי ושירי להקת הסיקסטיז: שרי אריסון, בעלת השליטה בקבוצת אריסון ובבנק הפועלים, שלא רק הייתה מראשוני האורחים, אלא גם נותרה במקום עד פרוץ 2017, כך שהייתה בין אחרוני הרוקדים; נירה ושלמה נחמה, לשעבר יו"ר בנק הפועלים; ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל קרן פימי; אייל וסטלה הנדלר, מנכ"לית בזק; אנשי העסקים דני ודוריס טוקטלי; רון צוקרמן ומיכאלה ברקו; גיל אגמון, בעל השליטה בחברת דלק מערכות; הפרסומאי אייל חומסקי, מבעלי הפועל ירושלים, שהגיע באיחור לחגיגות, מאחר שעשה דרכו מהבירה לחוות רונית מיד בתום המשחק של הפועל; יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז; שמואל וענת חרל"פ, יו"ר קבוצת כלמוביל; עמוס שפירא וזוגתו חלי לוי; ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל, ורעייתו איריס; אורן מוסט, מנכ"ל גולן טלקום; ורבים אחרים. 

שרי אריסון / צילום: גולן אבוחצירה
 שרי אריסון / צילום: גולן אבוחצירה

דוד פורר חוגג במועדון האומן

הסיבה למסיבה: יום הולדת כפול ונר נוסף בחנוכייה (ובעוגה)

ביום חמישי בערב חגגו עובדי קבוצת ניאופרם 75 שנות פעילות במועדון "האומן" בתל-אביב. מתברר כי מדובר היה ביום הולדת כפול - גם דוד פורר, יו"ר החברה, ציין בדיוק באותו היום את יום הולדתו ה-64, כך שבמהלך האירוע, בו הודלק נר שישי של חנוכה, ובמהלך אזכור הישגי ויעדי החברה, הופתע פורר (או לפחות נראה מופתע) מעוגת יום הולדת שהועלתה אחר כבוד לבמה.

חגגו, בירכו ועשו כבוד: הרעיה מיכל פורר; ליאון קופלר, בעלי רשת סופר-פארם, וזוגתו רחל מישורי; יעל רבהון, מנכ"לית אבוט; אריק משה, מנכ"ל ניאופרם השקעות ומנהל מטה כספים; הזמרת שרית חדד, שהייתה אמונה על הפן האמנותי ב"אומן"; אריק משה, מנכ"ל ניאופרם השקעות ומנהל מטה הכספים; וכמובן יתר עובדי ועובדות החברה.

דוד ומיכל פורר, רחל מישורי וליאון קופלר / צילום: אביב חופי
 דוד ומיכל פורר, רחל מישורי וליאון קופלר / צילום: אביב חופי

איך אומרים שנה טובה בקוריאנית?

ברגע האחרון של 2016: אלביט וסמסונג ישראל זכו בתואר מכובד

החברות סמסונג ישראל ואלביט מערכות מסכמות את שנת 2016 בגאווה. השתיים זכו בפרס המצוינות והמנהיגות לשנת 2016 מטעם לשכת המסחר ישראל-קוריאה (IKCC).

עו"ד עמיחי עורקבי, נשיא לשכת המסחר ישראל-קוריאה, ולי גון-טאה, שגריר קוריאה בישראל, העניקו את הפרס בסוף השבוע לקריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל, ולרן קריל, סגן נשיא אלביט מערכות לשיווק בינלאומי, במשרדי עו"ד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ברמת-גן, ולו רק משום ששם משמש עורקבי כעורך דין.

באירוע נכח גם ח"כ רוברט אילטוב, שהוא יו"ר אגודת הידידות הפרלמנטרית ישראל-קוריאה.

עורקבי, קו, אילטוב, וגון-טאה / צילום: דורון סרי
 עורקבי, קו, אילטוב, וגון-טאה / צילום: דורון סרי

ירון זליכה מודה שטעה

היכן חגג החשב הכללי לשעבר את השנה החדשה?

ועוד רגע אחד לפני תום 2016 - ביום שישי בצהריים ערך עו"ד יובל זיו, בעל חברת פסיפיק הולדינגס להשקעות בארה"ב, כנס משקיעים בבית ציוני אמריקה בתל-אביב.

התכנית האמנתית כללה הופעה/הרצאה של פרופ' ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי של האוצר, שבין היתר סיפר גם הפעם כי בהיותו החשב הכללי, הוא "התריע שביום שיורידו את הריבית לאפס מחירי הדירות יקפצו ב-50% אם לא יעלו אותה חזרה. אנשים יבינו שבגלל הפחתת הריבית הנדל"ן הופך להיות אפיק ההשקעה המשתלם ביותר. עם ישראל שינה את תמהיל ההשקעות שלו והגדיל אותו בתחום הנדל"ן", הוא אמר ומיד הוסיף: "ובכן, טעיתי".

זליכה מיהר לתקן והסביר כי מאז "מחירי הדירות לא עלו ב-50% - אלא ב-100%".

זליכה וזיו / צילום: ליאת סטולנו
 זליכה וזיו / צילום: ליאת סטולנו