אושרה תוכנית פינוי-בינוי ברעננה: 154 דירות חדשות במקום 48

במסגרת התוכנית ייהרסו 4 מבנים ישנים ברחוב ויצמן בעיר, ובמקומם יקומו 4 בניינים חדשים בני 9.5 קומות

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברעננה, בראשותו של איתן גינזבורג, אישרה ביום חמישי האחרון הריסת 4 מבנים ישנים ברחוב ויצמן, ובמקומם יקומו בניינים חדשים במסגרת פרויקט פינוי-בינוי. נציין כי מדובר באישור הוועדה המקומית לקראת היתר, אך היזמים, החברות אשלי ובריק עוד צריכים לעמוד בתנאי ההיתר כדי שיונפק.

מדובר בתוכנית המתייחסת ל-4 בנייני מגורים ישנים בעיר, עם 48 יחידות דיור קיימות שבמסגרת הליך פינוי-בינוי ייהרסו, ובמקומם ייבנו 4 בנייני מגורים בני 9.5 קומות עם 154 דירות, מעל שתי קומות תת-קרקעיות משותפות המיועדות למרתפי חניה וכן מחסנים דירתיים.

מתחם ויצמן נמצא מול שכונת המגורים החדשה המפותחת בעיר, "נווה זמר" ומהווה חלק ממתחמי ההתחדשות העירונית שהגדירה העיר. מדובר ברחוב הממוקם בחלקה הצפוני של העיר.

כאמור, מדובר בהתקדמות של פרויקט פינוי-בינוי שני בעיר, כאשר פרויקט נוסף במתחם ברנדס קיבל את אישור הוועדה המקומית לפני מספר חודשים. נכון להיום ישנם עוד שלושה מתחמי פינוי-בינוי בעיר בשלבים מוקדמים יותר, ברחובות כנרת, מגדל וגאולה.

"העיר רעננה עוברת תהליך משמעותי של פיתוח כשלצד הקמת שכונות חדשות אנו נותנים דגש להתחדשות עירונית, בעיקר בחלקים הותיקים של העיר", כך עו"ד איתן גינזבורג, יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברעננה. "כל הפיתוח נעשה בהתאם למדיניות תכנונית מושכלת ומוקפדת התואמת לתכנית המתאר החדשה של רעננה, שהציבה את ההתחדשות העירונית כאחד האתגרים הגדולים בתחומה", הוא הוסיף.