לא רק פרארי: עודד שריקי רכש קרקע ב-20 מ' ש'

שריקי, יזם נדל"ן מנתיבות שמחזיק בצי של מכוניות יוקרה, רכש קרקע בעיר מגוריו ■ על הקרקע יקים כ-140 יח"ד בהן תימכר דירת 4 חדרים ב- 980 אלף שקל ■ מוכר הקרקע: איש העסקים החרדי מנחם כרמל

הבית של עודד שריקי/ צילום: מתוך הוידאו שידורי קשת
הבית של עודד שריקי/ צילום: מתוך הוידאו שידורי קשת

בשביל לרכוש מכוניות רולס רויס צריך גם לעבוד: היזם עודד שריקי מנתיבות, שמחזיק בצי של מכוניות מהיקרות בעולם ומתגורר במעין ארמון אותו הוא מנדב לשם צילומי חתונה לזוגות ביום כלולתם, רכש לפני ימים אחדים שלושה מגרשים מידי איש העסקים מנחם כרמל, שהוא גם בעל רשת הסופרמרקט החרדית "בר-כל" ואיש מפלגת דגל התורה.

מדובר בקרקע פרטית בשכונת מערב נתיבות והתמורה ששריקי שילם עבורה כ-20 מיליון שקל.

לפי העסקה, שהתבצעה באמצעות עו"ד דודו ג'והן, שותף ומנהל מחלקת הנדל"ן במשרד וינרוט, שריקי יוכל לבנות כ-140 יחידות דיור על הקרקע, כך שהמחיר משקף מחיר של כ- 145 אלף שקל בעבור קרקע ליחידת מגורים אחת. המגרשים עברו כבר את כל האישורים הנדרשים, כך שניתן בתוך זמן קצר לקבל היתרי בנייה ולהתחיל לבנות את בניינים המגורים.

עסקה זאת היא השניה בין שריקי לכרמל, כאשר הראשונה הניבה לשריקי 150 יח"ד שאך זה שווקו והפרויקט יצא לדרך.

 

עוד נודע כי שריקי צפוי למכור דירת 4 חדרים במחיר של כ-980 אלף שקל. לפי נתוני רשות המיסים המחיר הממוצע לדירת 4 חדרים לפי העסקאות האחרונות בשכונה עומד על 918 אלף שקל.

המגרשים שרכש שריקי נמצאים בשכונה החדשה שבמערב נתיבות ובסמוך לתחנת הרכבת. השכונה, שאומנם נמצאת עדיין בבנייה, כבר מאוכלסת ולדברי שריקי לפני 7 שנים את בפרויקטים הראשונים שלו במקום הוא מכר ב-650 אלף שקל לדירת 4 חדרים. שכונה נוספת וחדשה לחלוטין בעיר נקראת "נווה שרון" ושם מתוכננות כ- 1,400 יח"ד.

שריקי: "לדעתי מדובר במחיר זול. לפני שבע שנים המחיר בנתיבות ובאר שבע היה אותו הדבר. עכשיו בבאר שבע המחיר עומד על 1.4 מיליון שקל לדירה. לנתיבות יש עוד הרבה לטפס במחיר".