משרד עוה"ד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו מתמזג עם קליר-בנימיני

קליר-בנימיני ושות' הוא משרד מוביל בתחום חדלות הפירעון והסדרי החוב, תחום שיהפוך מעתה למחלקה חדשה במשרד המורחב

המיזוגים בשוק משרדי עורכי הדין ממשיכים: משרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' הודיע היום (א') כי הוא מצרף לשורותיו את משרד עורכי הדין קליר-בנימיני ושות', הכולל את שני מייסדי המשרד, עו"ד רענן קליר ועו"ד אלון בנימיני; את עו"ד הגר גורי, שותפה במשרד; וכן 4 עורכי דין שכירים.

קליר-בנימיני ושות' הוא משרד מוביל בתחום חדלות הפירעון והסדרי החוב, תחום אשר לפי ההודעה יהפוך מעתה למחלקה חדשה במשרד המורחב. מאז המשבר שפרץ בשנת 2008 טיפל משרד קליר-בנימיני במאות הליכי חדלות פירעון והסדרי חוב, וביניהם ההסדרים הגדולים ביותר שנעשו בישראל כגון ההסדרים בדלק נדל"ן בשליטת יצחק תשובה ובאלביט הדמיה בשליטת מוטי זיסר, וכן הסדרים של חברת פטרוכימיים בשליטת משפחת פדרמן ושל חברת קרדן.

כמו כן, המשרד מייצג מזה מספר שנים את איש העסקים מוטי בן-משה וחברות בבעלותו. לאחרונה הובילו רענן קליר ואלון בנימיני, יחד עם משרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות', את העסקה במסגרתה רכש בן-משה את קבוצת רבוע כחול, אגב הסדר נושים. כיום מייצג המשרד גם את החברות השונות בקבוצת רבוע כחול - חברת אלון רבוע כחול, חברת רבוע נדל"ן, חברת דור אלון וחברת נעמן.

משרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' הוא אחד המשרדים המובילים בישראל במספר רב של תחומים, ובהם ליטיגציה מסחרית, מיזוגים ורכישות, היי-טק, מימון ובנקאות, תקשורת, הגבלים עסקיים, תשתיות ואנרגיה ועוד. לאחר המיזוג ימנה המשרד כ-110 עורכי דין, מתוכם כ-30 שותפים.

נזכיר כי בשני מיזוגים קודמים בראשית 2016 הצטרפו כ-20 שותפים ועורכי דין שכירים למחלקות המיזוגים והרכישות ומימון הפרויקטים של המשרד. המיזוג הנוכחי עם משרד קליר-בנימיני מהווה את המשך המגמה של הצטרפות עורכי הדין מהמובילים בישראל למשרד.

עו"ד גיורא ארדינסט מסר כי "השנה החולפת הוכיחה את הצלחת שני המיזוגים האחרונים, שהתבטאה בעלייה משמעותית בפעילות המשרד בתחומי המיזוגים והרכישות ובתחום מימון הפרויקטים. המהלך הנוכחי מרחיב את פעילות המשרד לענפי משפט משיקים על-ידי צרוף רענן קליר ואלון בנימיני, עורכי דין איכותיים שהקימו משרד, שהוא מהמובילים בתחום הסדרי החוב וחדלות הפירעון. אנו מברכים על הצטרפותם של השותפים ועורכי הדין החדשים ובטוחים בהצלחתם". 

לדברי עו"ד דוני טולידאנו, "הכרתי את אלון ורענן במהלך עבודתנו המשותפת בתיק רכישת קבוצת רבוע כחול על-ידי מוטי בן-משה, התוודעתי למקצוענותם הבלתי מתפשרת ולסגולותיהם המיוחדות כעורכי דין וכבני אדם, ואני שמח מאוד שהם יהיו מעתה חלק מהנבחרת שלנו". 

עו"ד רענן קליר מסר כי "אנחנו שמחים להצטרף למשרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות', לאחר שבמשך למעלה משנתיים ביצעו המשרדים עבודה משותפת בנושאים מורכבים. במהלך תקופה זו נוצרו בינינו קשרים מצוינים, ולמדנו שאנחנו חולקים ערכים משותפים. המיזוג בין המשרדים יאפשר לנו להרחיב ולחזק את הפעילות בתחום הסדרי החוב וחדלות הפירעון, וכן להעניק שירות משפטי מקיף ומקצועי לקבוצת רבוע כחול וללקוחות נוספים".