מוטי ארבל ימונה למנכ"ל ירוקום במקום אילן גרינבוים שפורש

גרינבוים ימשיך לעבוד בקבוצת יורוקום תקשורת כדירקטור ויטפל בפרויקטים בינלאומיים עתידיים ■ ארבל כיהן עד כה כסמנכ"ל המכירות של החברה

לאחר יותר מ-12 שנים כמנכ"ל יורוקום הודיע אילן גרינבוים (56) ליו"ר הקבוצה שאול אלוביץ' על החלטתו לסיים את תפקידו. במקביל לפרישתו מתפקיד המנכ"ל, יעבור גרינבוים לבקשת אלוביץ' לכהן כדירקטור בחברת האחזקות של אלוביץ' יורוקום תקשורת, ויקדם מספר מיזמים עסקיים בעיקר בתחום הבינלאומי, ביניהם החזרה הצפויה של נוקיה לשוק הסמארטפונים במהלך החודשים הקרובים.

לתפקיד מנכ"ל יורוקום ייכנס מוטי ארבל (53), שמכהן כסמנכ"ל המכירות של החברה במשך שנים רבות ונמצא בקבוצה בתפקידים שונים מעל עשרים שנה ולו ניסיון רב והכרות רבת שנים עם שוק מוצרי הצריכה, הסלולר והתקשורת.

בשנתיים האחרונות עסק גרינבוים במיזוג תפעולי ופיננסי של החברות הפרטיות של הקבוצה.

שאול אלוביץ' אמר, כי "אני רוצה להודות לאילן גרינבוים, מנכ"ל מצוין, בעל חוש עסקי מעולה, שעשה נפלאות ביורוקום, חבר מסור ובעיקר שותף לדרך, על תרומה ארוכת שנים להצלחתה של קבוצת יורוקום. אני מכבד את החלטתו לצאת לדרך חדשה ואין לי ספק שגם בתפקידו כדירקטור בקבוצת האם ימשיך לתרום רבות מכישוריו ומניסיונו. אני מאחל למוטי ארבל הצלחה בתפקידו החדש ואני סמוך ובטוח שיעשה עבודה מצוינת וידע להוביל את החברה להישגים".

אילן גרינבוים: "בתום 12 שנה מאתגרות ומסעירות החלטתי שבשלה העת לצאת לדרך חדשה. אני מבקש להודות לשאול אלוביץ, איש עסקים מבריק, שלפני הכל הוא בן אדם וחבר, על הזכות שניתנה לי לעבוד לצידו. למדתי משאול המון. כעת, החלטתי לפנות לאפיקים עסקיים חדשים ובמקביל לאתגרים נוספים בקבוצה. אני מברך על הבחירה במוטי ארבל, אני עובד איתו ומכיר אותו שנים רבות, מאמין בו ומאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו".