לראשונה בישראל - אפליקציית טיסות לואו קוסט בערבית

למרות שחמישית מתושבי המדינה הם ערבים, ולמרות שהושקו אינספור אפליקציות בתחום מבצעי הרגע האחרון בתיירות – היצע הפתרונות בשפה הערבית לא גדול ■ מנכ"ל לוקו: "ערבית היא שפה רשמית של מדינת ישראל"

אפליקציית טיסות לואו-קוסט בשפה הערבית
אפליקציית טיסות לואו-קוסט בשפה הערבית

אפליקציה חדשה תנגיש מבצעים הרגע האחרון בטיסות ובנופשים בשפה הערבית. אפליקציית לוקו (LOCO) מקבוצת הדקה ה-90 מאגדת טיסות לואו קוסט של כ-100 חברות הטסות בכל העולם, תוך הבטחה למחירים זולים במיוחד. האפליקציה מאפשרת ללקוחות למצוא טיסות לפי כיוון למגוון רחב של יעדים בעולם על-פי המחיר הזול ביותר.

למרות שחמישית מתושבי המדינה הם ערבים, ולמרות שהושקו אינספור אפליקציות בתחום מבצעי הרגע האחרון בתיירות - היצע הפתרונות בשפה הערבית אינו גדול.

לדברי עמית גולן, מנכ"ל לוקו מקבוצת הדקה ה-90, "ערבית היא שפה רשמית של מדינת ישראל, חיים כאן מיליונים הדוברים אותה. אין סיבה ששלטים באיילון ייכתבו ב-3 שפות, אבל שלא תהיה אף אפליקציה אחת המאפשרת לדוברי ערבית להזמין טיסות ומלונות בחו"ל בשפת אימם".

לדבריו, "כסטארט-אפ השואף להנגיש מוצרי תיירות לקהל רחב ככל האפשר, זיהינו את הפער בשוק ויצרנו את אפליקציית התיירות הראשונה בישראל הדוברת ערבית. על-פי סקר חברת שילוב בקרב המגזר הערבי, 44% מזמינים אונליין, ואנחנו מקווים לעזור להגדיל את המספר הזה ככל האפשר. באמצעות לוקו הם יוכלו לבנות את החופשה שלהם בעצמם, במחיר המתאים להם, לכל יעד בעולם".