מוצר ישראלי חדש: כמו מכונת קפה אבל למשהו אחר לגמרי

חברת AGAN AROMA הישראלית פיתחה את Moodo - מערכת חדשנית לפיזור ריחות שמתממשקת לסמארטפון ופועלת באופן דומה למכונת האספרסו הביתית ■ צפו בוידאו

מפזר ריחות Moodo   / צילום / מתוך הוידאו
מפזר ריחות Moodo / צילום / מתוך הוידאו

בוא נאמר שאם אתם תתרנים, הפיתוח הבא שנספר לכם עליו הוא לא בשבילכם. חברת AGAN AROMA הישראלית פיתחה את Moodo - מערכת לפיזור ריחות שפועלת בדומה למכונת האספרסו הביתית.

כל מה שעליכם לעשות הוא לקחת את קפסולת הריח המועדפת עליכם ולהניח במכונה. על עוצמת הריח תוכלו לשלוט באמצעות הסמארטפון שמתחבר למכונה באמצעות ווי-פיי או בלוטות'.

כמו כן, תוכלו גם לערבב בין קפסולות שונות, כלומר לערבב ריחות ולהגיע לארומת הריח בה אתם רוצים להסתובב. בסך-הכול ניתן לערבב עד 4 ריחות שונים ולהגדיר במערכת שזהו הריח המועדף עליכם.

המערכת מאפשרת גם סטים של ריחות מוכנים מראש שתוכלו לבחור מביניהם. בסך-הכול תוכלו להכין או לבחור כ-400 ריחות שונים שיקבעו את מצב-הרוח שלכם לאותו יום או לשעה מסוימת ביום - אווירה חמימה בניחוח של אח בוערת או לחילופין ניחוח של ים.

את הריחות אפשר גם לשמור במערכת וגם לשתף עם אחרים. הקפסולות יכולות להחזיק כ-4 חודשים.

כדי לגייס את הכסף הדרוש לייצור המערכת יצאה החברה בקמפיין גיוס המונים באינדיגוגו במטרה לגייס 50,000 דולר, כשעלות הערכה הבסיסית יחד עם 8 קפסולות עומדת על 567 שקל.