הבת הפרועה שנחשבת לכוכבת האמיתית של משפחת טראמפ

מסיבות בריכה פרועות, חופשות יוקרתיות, ותיעוד מנקר עיניים ברשת של חיים בהם הכסף לא מהווה שיקול ■ טיפאני טראמפ, נעים להכיר

טיפאני טראמפ/ צילום: אינסטגרם
טיפאני טראמפ/ צילום: אינסטגרם

בשנים האחרונות היא נעלמה בצילה של האחות המבוגרת יותר, איוונקה. אבל במהלך קמפיין הבחירות של אביה, כולם הבינו שאם יש מישהי במשפחה הנשיאותית ששווה לעקוב אחריה - זו טיפאני טראמפ.

טיפאני, בת 23, היא בתו של טראמפ מנישואיו השניים למרלה מייפלס. מנחת טלוויזיה ודוגמנית לשעבר שהשתתפה בתחרויות יופי איטרתה ניהל טראמפ רומן כשעוד היה נשוי לאשתו הראשונה איוונה - אמה של איוונקה.

רק לאחר שפרשיית הבגידה התפוצצה הוא החל לצאת עם מרלה באופן רשמי, נישא לה בשנת 1993, ו-4 שנים לאחר מכן כבר נפרד ממנה לטובת נשים אחרות. טיפאני היא ביתם היחידה של השניים, ואולי בגלל שהיא לא צאצא מהנישואים הראשונים המכובדים וגם לא מהנישואים השלישיים המתוקשרים, היא נעלמה מתחת לרדאר.

בכל אופן, במהלך הקמפיין של טראמפ הכל השתנה עבור טיפאני, שהגיעה לאירועים רבים של אביה והחלה לתפוס בעצמה את תשומת ליבה של התקשורת. פתאום התברר לרבים שלטראמפ יש בת יותר מעניינת ונגישה מאיוונקה.

טיפאני מצידה, החליטה כנראה לתפוס גל על הקמפיין ולמצב את עצמה כמישהי שראויה לקבל חשיפה, כותרות והתעניינות מצד האמריקאים. אלא שתוך כדי השינוי הזה, היא כיכבה ועדיין מככבת בעמוד האינסטגרם הידוע לשמצה "ילדי אינסטגרם העשירים".

טיפאני לא מסתירה כלום מעיני התקשורת, ומשאירה את חשבון האינסטגרם שלה פתוח לעיני הציבור וחסר כל צנזורה. היא מספקת הצצה רצינית לחיים הראוותניים שלה: למסיבות הבריכה, לאלכוהול היוקרתי, לבגדי המעצבים, לארוחות הגורמה ולחופשות המרובות והיוקרתיות שלה מסביב לעולם. תדמית המיליונרית היפה, הנהנתנית, הצעירה, העכשווית ומעוררת הקנאה גורמת לכולם לחשוב שטיפאני תעשה מהפכה בבית הלבן ותספק לגולשים הצצה למקומות הכי יוקרתיים במעצמה האמריקאית.

למעשה, גורמים אנונימיים מדפי האינסטגרם של הילדים העשירים טענו לאחרונה בראיון למגזין USweekly שזו בדיוק המטרה. כך שאם מישהו באמת רוצה לדעת איך זה להיות "הבת של", ומה באמת קורה בתוך הבית הלבן - כדאי לו להצטרף ל-669 אלף הגולשים שעוקבים אחרי טיפאני באינסטגרם