בתוך הקופסה: מה עוצר את תנופת ההתחדשות העירונית?

ועידת ישראל לנדל"ן ותשתיות תתקיים ביום א', 26 בפברואר, בת"א

ועידת הנדלן 2017 פסגת הנדלן 2017
ועידת הנדלן 2017 פסגת הנדלן 2017

בנייה מאסיבית במרכזי הערים אמורה להיות משתלמת וכלכלית לכל הצדדים - לדיירים הוותיקים והחדשים, ליזמים, לרשויות המקומיות ולממשלה המנסה להוסיף היצע של דירות לשוק הדיור.

פרויקטי פינוי-בינוי ותמ"א 38 הם העתיד של השכונות הישנות והמוזנחות בישראל. שיקום הבניינים הישנים או הריסת בניינים שאינם עומדים בתקנים הנדרשים יגדילו את היצע הדירות וגם ישפרו את תנאי המגורים של רבים. אבל, ביורוקרטיה מסואבת וקשיים רבים מעכבים את מימוש הפרויקטים.

מה עוצר את תנופת ההתחדשות העירונית במרכזי הערים? כיצד הופכים ערים לשוקקות ואזורים לאטרקטיביים? כיצד פותרים את המתחים בין השלטון המקומי למרכזי? מה למרכז העיר מול השכונות החדשות וכיצד מסירים מחסומים ביורוקרטיים? האם הקמת הרשות להתחדשות עירונית ומהלכים נוספים שעתידים לקרות ב-2017 יזניקו את הענף קדימה?

בסוגיות אלו ידון המושב "בתוך הקופסה - מה עוצר את תנופת ההתחדשות העירונית" במסגרת פסגת הנדל"ן, ועידת ישראל לנדל"ן ותשתיות אשר תתקיים ביום א', 26 בפברואר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א.

המושב יתקיים בהשתתפות:

פנינה אלה, מנהלת סקטור נדל"ן, בנק מזרחי טפחות

עו"ד אליאב בן שמעון , מנכ"ל התאחדות בוני הארץ

עינת גנון, מנהלת אגף התחדשות עירונית, משרד הבינוי והשיכון

אדר' עודד גבולי , מהנדס העיר, תל-אביב-יפו

עו"ד אברהם ללום , סגן יו"ר לשכת עורכי הדין. ויו"ר משותף פורום קניין ומקרקעין

אבי מאור, מנכ"ל קבוצת חנן מור

עופר רז-דרור, כלכלן בכיר, המועצה הלאומית לכלכלה, משרד רה"מ

אסף סימון, מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית

מנחה: אורי חודי , כתב נדל"ן, גלובס

 

"פסגת הנדל"ן" הינה הוועידה הכלכלית והחשובה ביותר בתחום הנדל"ן במשק הישראלי, המשמשת במה לשיח אפקטיבי של מקבלי החלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ובכירים במשק.

ועידת הנדל"ן והתשתיות 2017 תתמקד בנושאים המקצועיים שבליבת הענף: תכנון, מימון, תחום הבנייה והביצוע, תשתיות, התחדשות עירונית, נדל"ן מסחרי, דיור ציבורי, ועוד.

במסגרת דיוני הוועידה ייבחנו פתרונות שונים לבעיית הנדל"ן תוך גיבוש חזון הדיור בישראל לעשורים הבאים.

לפרטים ולהרשמה: www.globes.co.il/nadlan2017