צפו: טיזר ראשוני לסמארטפון הדגל החדש של LG - ה-G6

המכשיר שיושק בעוד 10 ימים בברצלונה יאפשר תצוגת מסך מלאה - FullVision במסך עם יחס בחלוקה של 18:9 ובגודל של 5.7 אינץ'

LG G6/ מתוך סרטון יוטיוב של החברה
LG G6/ מתוך סרטון יוטיוב של החברה

חברת LG משחררת סרטון טיזר לסמארטפון הדגל של החברה שיושק בקרוב, ה-G6, וכן פרטים על המכשיר שיוצג לראשונה בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה ב-26 בפברואר.

לדברי החברה, המכשיר יאפשר תצוגת מסך מלאה - FullVision, במסך עם יחס בחלוקה של 18:9 ובגודל של 5.7 אינץ'. המכשיר מגיע עם הרחבה עלית ותחתית של המסך המאפשר למשתמשים לחזות ביותר מידע בעת הגלישה באינטרנט, קריאת ספרים אלקטרונית, צפייה בסרטונים או שימוש במשחקים.

בין הפיצ'רים שיציע המכשיר: בידול בין צפייה בתכנים שונים כגון סרטוני וידיאו או גלישה באינטרנט; שיפור הצילום כך שיתואם לתצוגה הגדולה באופן מקסימלי; ממשק המשתמש הגרפי (GUI) המאפשר פתיחת שני חלונות מרובעים לחלוטין אחד ליד השני ועוד.

LG מוסרת כי שיפרה את המצלמה של הסמארטפון באופן משמעותי הודות לתצוגת המסך המורחבת. ה- LG UX 6.0 מאפשר צילום במסך מפוצל שבו ניתן לצלם ולראות את התמונה בו זמנית בשני ריבועים שווים. המשתמשים יכולים לצלם תמונות בפורמט 1:1 הפופולרי באפליקציות של הרשתות החברתיות כדוגמת אינסטגרם.

בנוסף, מכשיר ה-G6 מאפשר תצורת צילום חדשה הנקראת Food Mode המעניקה איכות צבע גבוהה עם ניגודיות רוויה וחדות המתאים במיוחד לצילומי אוכל. משתמשי ה-G6 יוכלו ליצור קבצי GIF המוצגים ב"לופ" על ידי שילוב בין 2-100 תמונות.

עוד פיצ'רים מהתצוגה המורחבת: פתיחת מסך התקשרות ליד מסך איש הקשר או הצגת אלבום התמונות בו זמנית לצד אפליקציית ההודעות. צילומים מרובעים יכולים להיות מקושרים יחדיו לקולאז' על רקע המסך הנעול. כמו כן ניתן לכתוב תזכורת בצד אחד של המסך תוך גלישה בדף אינטרנט, וכן אם מסתכלים על לוח השנה בראייה אופקית של המכשיר, בצד שמאל של המסך יופיע לוח השנה ובצד ימין פירוט המשימות של לוח השנה. 

נשיא LG ג'ונו צ'ו: "ההשראה ל-LG G6 נובעת מפילוסופיית של צלם קולנוע מומחה. אני מאמין שמשתמשים רבים יעריכו את הדרכים שבהם הפכנו את ה-G6 ליותר פרודוקטיבי".