יציבות בסיום המסחר בוול סטריט; פורסמו הפרוטוקלים של הפד

היום פורסמו הפרוטוקולים של הפד ומכירות הבתים הקיימים ■ דוחות: טסלה, HP, פיטביט ועוד ■ דוחות חזקים למובילאיי

וול סטריט / צילום: יוסי ניסן
וול סטריט / צילום: יוסי ניסן

המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ד') ביציבות, לאחר שאתמול סגרו ברמות שיא חדשות ביום השני ברצף. ברקע, מחירי הנפט שירדו, ופרסום הפרוטוקולים של ישיבת הריבית האחרונה של הפד. באירופה נרשמה מגמה חיובית ואסיה ננעלה בנטייה לעליות הבוקר. 

 

אתמול מדדי וול סטריט סגרו בעליות שערים של עד 0.6% ברמות שיא, ברק נתוני מאקרו ודוחות כספיים. גם היום זירת המאקרו הייתה במוקד והדוחות המשיכו לזרום לשוק. 

לצד הפרוטוקולים של ישיבת הריבית האחרונה של הפד פורסמו  נתונים חיוביים על מכירות הבתים הקיימים לחודש ינואר, שעמדו על 5.69 מיליון לעומת התחזיות שצפו 5.57 מיליון ו-5.49 מיליון בתים קיימים שנמכרו בחודש הקודם.

מהפרוטוקולים של הפד עולה שבסך הכל חברי ועידת השוק הפתוח מעריכים שהריבית תעלה כבר בקרוב כשקיימת חוסר ודאות סביב המדיניות הכלכלית של הבית הלבן. למעשה הפרוטוקולים של הפד משקפים יותר בלבול מאשר ודאות כשעוברת כחוט השני בפרוטוקלים העובדה כי טראמפ מבלבל גם את הכלכלנים בוועידת השוק הפתוח, מה שלא עושה טוב לשווקים ולכלכלה הריאלית. 

לפני פתיחת המסחר דיווחו החברות טול ברדרס , דיש נטוורק , ו- טי.ג'יי.אקס  . אחרי הנעילה יפרסמו דוחות החברות טסלה Square Inc, פיטביט , HP , ו- L Brands 

חברת פירסט סולאר  ריכזה עניין לאחר שאמש דיווחה על תוצאות טובות מהצפי. 

בריסטול-מאיירס סקוויב  ריכזה אף היא עניין על רקע דיווחים כי קארל אייקן רכש מניות של חברת התרופות.

 

חברת מובילאיי  דיווחה לפני הפתיחה על הכנסות בסך 104.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי - גידול של 45.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ב-2016 כולה הסתכמו ב-358.2 מיליון דולר, גידול של 48.7% לעומת 2015. הרווח הנקי NON-GAAP הסתכם ב-51.4 מיליון דולר ברבעון וב-173.3 מיליון דולר לשנה כולה.