הנקראות ביותר

פרסום פרוגרמטי בערבית: אתר אל ערב מצטרף לארטימדיה

בארטימדיה, העוסקת בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מקווים להרחיב את הנגיעה במגזר הערבי ומנהלים מו"מ עם אתרים נוספים 

הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
הפרסום בוידאו /צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

המגזר הערבי אמנם נמצא חזק בדיגיטל, אבל עד עתה לא היו מאמצים גדולים של ציבור המפרסמים בישראל להתחבר אליו דרך שם. משהו מזה אולי להשתנות עם הצטרפותו של אתר אל ערב לרשת ארטימדיה.

ארטימדיה עוסקת בפרסום פרוגרמטי בווידאו ומרכזת את שיווק פרסום הווידאו של אתרים רבים, ביניהם ynet, מאקו, וואלה וכדומה, אך עד עתה לא יוצג בהם בכלל המגזר הערבי.

בארטימדיה מקווים להרחיב את הנגיעה במגזר זה ומנהלים משא-ומתן עם אתרים נוספים על-מנת להרחיב את הפריסה. בנוסף מצרפים לאתרים של הרשת גם "מעריב" ואתר החדשות מבוסס הסושיאל "חורים ברשת".

לדברי פאיז א-שתיווי, מנכ"ל אתר אל ערב, "אנו שמחים על שיתוף-הפעולה עם חברת ארטימדיה, אשר תאפשר לנו להציע פרסום חכם ומטורגט, באמצעות כלים חדשים ומתקדמים. אין לי ספק כי ההצטרפות לרשת תוביל מפרסמים רבים לפרסם ולהגיע גם לציבור הערבי, המהווה כוח קנייה משמעותי במשק הישראלי, כך שכולם - הצרכנים, המפרסמים ואל ערב - ירוויחו משיתוף-הפעולה".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות