פוקס תפתח סניף של Footlocker בדיוטי פרי החדש בטרמינל 1

שני סניפים ראשונים של מותג אופנת הספורט Footlocker ייפתחו כבר בחודשים הקרובים בקניון גינדי ובקניון ראשונים שבבעלות עזריאלי ■ קבוצת פוקס קיבלה את הזיכיון להפעלת סניפי המותג בישראל

Foot Locker / צילום: בלומברג
Foot Locker / צילום: בלומברג

בחודשים הקרובים צפויים להיפתח שני סניפים ראשונים של ענקית הספורט Footlocker, שאת הזיכיון להפעלתם בישראל קיבלה קבוצת פוקס, וזמן קצר לאחר מכן ייפתח גם סניף של Footlocker בטרמינל 1 בנתב"ג - כך מפרסמת היום (א') רשות שדות התעופה, שחושפת את הסנונית הראשונה של רשת שתפעיל את הדיוטי פרי בטרמינל המחודש.

טרמינל 1, המיועד לטיסות לואו קוסט, נמצא בשיפוצים בימים אלה, והוא צפוי לחזור לפעילות בחודש יולי הקרוב - אז גם ייפתח מתחם הדיוטי פרי שבטרמינל. המתחם יכלול תמהיל חנויות דומה לזה של הדיוטי הפרי בטרמינל 3 אולם בשטח קטן יותר שישתרע על שטח של כ-1,650 מ"ר.

תנועת הנוסעים בטרמינל 1 צפויה לעמוד על כ- 1.5-2 מיליון, לעומת תנועת נוסעים של 8 מיליון העוברת בטרמינל 3 שצפויה לעבור בתקופה של שנה.

עם פתיחת הטרמינל תנועת הטיסות בו צפויה לעמוד על 220 טיסות שבועיות, כאשר בשונה מהמצב כיום, נוסעי טיסות הלואו קוסט לא יועברו לטרמינל 3 למתחם הדיוטי פרי, אלא יישארו במתחם החדש בו יוכלו לבצע את קניותיהם.

לחלק מהזכיינים שנמצאים בטרמינל 3, בהם לדוגמה לג'יימס ריצ'רדסון, קיימת אפשרות ראשונים להציע פתיחת שלוחה בטרמינל 1. לסקאל, המפעילה את חנות הספורט בטרמינל 3, לא הייתה הזכות הזו, ומכאן דריסת הרגל הראשונה של Footlocker שזכתה במכרז.

החנות של רשת הספורט האמריקאית תשתרע על שטח של 178 מ"ר, ויש להניח שכאשר ייפתח המכרז להפעלת רשת הספורט בטרמינל 3, היא תתחרה גם על המשבצת הזו. חוזה ההתקשרות של רשות שדות התעופה עם Footlocker תקף ל-6 שנים עם אופציה ל-3 שנים נוספות.

רשת Footlocker האמריקאית, שנוסדה ב-1974, מפעילה כ-3,400 חנויות ב-23 מדינות ומתמחה במכירת פריטי הנעלה וספורט של מותגים בינלאומיים מגוונים.

פוקס, שקיבלה זיכיון להביא את הרשת לישראל, צפויה לפתוח שתי חנויות ראשונות בחודשים מארס-אפריל, שתיהן בקניונים העתידים להיפתח, האחד בגינדי והשני בראשונים (של עזריאלי).

בתוך כך נציין כי לאחרונה, אחרי שג'יימס ריצדרסון הכריזה על יציאתה ממתחם הדיוטי פרי במהלך השנה, הכריזה הרשת על אופציה לפיה היא תישאר במתחם במקרה שיאושר לה שיתוף-פעולה עם חברת היינמן המפעילה מאות חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם, כך שביחד הן יפעילו את החנות בנתב"ג - זאת כאמור בכפוף לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.