פרטנר תשדר את ערוץ הטלוויזיה VICELAND של קבוצת VICE

זאת במסגרת מיזם הטלוויזיה שלה שאמור לעלות בחודשים הקרובים ■ VICELAND הוא ערוץ הפונה במובהק לצעירים ומשדר תכנים מקוריים, חדשות, סדרות דוקומנטריות, תוכניות לייף סטייל וריאליטי

לוגו פרטנר
לוגו פרטנר

חברת פרטנר הודיעה אתמול (ד') כי חתמה על הסכם עם קבוצת המדיה VICE, שבמסגרתו תשדר את ערוץ הטלוויזיה VICELAND במיזם הטלוויזיה שלה שאמור לעלות לאוויר בחודשים הקרובים.

VICELAND הוא ערוץ הפונה במובהק לצעירים - בני דור ה-Y או "דור המילניום" - כלומר, ילידי שנות ה-80 וה-90 - ומשדר תכנים מקוריים, חדשות, סדרות דוקומנטריות, תוכניות לייף סטייל וריאליטי.

הערוץ מנוהל על-ידי הבמאי המוערך ספייק ג'ונז ("להיות ג'ון מלקוביץ'", "אדפטיישן") ומשודר כיום בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה) ובמדינות אירופיות כמו בריטניה, צרפת, בלגיה והולנד. כעת מתרחב הערוץ למדינות נוספות, וכחלק מהמהלך הזה הושג גם ההסכם עם פרטנר.

קבוצת המדיה VICE היא תופעה תקשורתית מעניינת. היא התחילה כערוץ יוטיוב והפכה עם הזמן לגוף תקשורת גדול, שעם בעלי המניות שלו נמנים A&E Networks (גוף מדיה של וולט דיסני ומשפחת הרסט), ופוקס המאה ה-21 של רופרט מרדוק.

מבחינת פרטנר, שעומדת כאמור להשיק בקרוב את מיזם הטלוויזיה שלה, ההכרזה מאתמול מצטרפת להודעה קודמת על שילוב ערוץ הגיימינג GINX ועל כך שהמיזם שלה יהיה מבוסס על פלטפורמת אנדרואיד TV.

עם זאת, טיבו של מיזם הטלוויזיה של פרטנר עדיין אינו יחד ברור, והיא משיקה אותו בפיגור בהשוואה לסלקום, שנכנסה לשוק עם סלקום TV כבר בשלהי 2014.