מתחת לרדאר: תראו מי קנה את הפנטהאוז המפואר של טראמפ

6 חדרי שינה מפוארים, 5 חדרי רחצה ונוף חלומי שצופה על כל ניו יורק מלמעלה ■ אחד הפנטהאוזים המפוארים של נשיא ארצות הברית החדש נמכר בשבוע החולף בעסקה שקטה במיוחד ■ ומי הרוכשת? כל הפרטים בוידאו

נשיא ארצות הברית הכריז שהוא פורש מעסקיו הפרטיים עם כניסתו לבית הלבן. טראמפ העביר את האימפריה שבנה במשך שנים לילדיו שינהלו את המותג החזק, אך כל עוד אין נאמן חיצוני שיפקח על הנכסים הנאמדים ב-3.7 מיליארד דולרים - הכיס שאליו משתלשלים המיליונים הם אותו הכיס של האיש מספר אחת בעולם. השיח הזה מבעבע במיוחד בימים אלה, עת אשת עסקים סינית, בעלת חברה המעניקה ייעוץ עבור חברות אמריקניות המבקשות לעשות עסקים בסין. זאת התאהבה בפנטהאוז של נשיא ארצות הברית ובלי להתמהמה הוציאה עליו כ-16 מיליון דולר.

שיאו יאן צ'אן רכשה את הפנטהאוז של טראמפ השוכן במגדלי "טראמפ פארק אבניו" שבניו יורק ב-21 בפברואר. הפנטהאוז משתרע על 386 מ"ר, הוא כולל 6 חדרי שינה ו-5 חדרי רחצה. העיצוב כידוע, מפואר להפליא. הלוק והלוקסוס מגיעים הרי כעסקת חבילה לכל מה ששייך לטראמפ. בבניין יש לובי פומפוזי עם אבטחה של 24/7 וחדר כושר לנוחות כלל הדיירים.

לטובת אלו שמרגישים החמצה ברכישה האמורה נציין כי הפנטהאוז האמור מעולם לא פורסם כנכס למכירה. מכאן, סביר להניח שקשרי עבודה ואינטרסים עסקיים תרמו לעסקה.