דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54

קמפיין סלקום / צילום מסך
קמפיין סלקום / צילום מסך

במשרד הפרסום ראובני פרידן יכולים השבוע לרוות נחת: פרסומות שיצר המשרד מובילות הן את דירוג הפרסומות הזכורות והן את הפרסומות האהובות. את הזכורות מובילה הפרסומת של בנק מזרחי טפחות, עם שיעורי זכירה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7%. לפני נתוני גיאוקרטוגרפיה, ניכר כי שיעורי האהדה לפרסומת עלו ככל שהייתה עלייה ברמה הדתית של המשיבים.

בגזרת האהובות, שוב מתברר כי הומור עובד היטב על הקהל הישראלי, והדו-קרב בין מאמנת הכושר זינה, בגילומו של השחקן שלום מיכאלשווילי, ובין המזכירה של שוקה, הלוא היא שני כהן, נמשך. מיכאלשווילי, מתברר, הוא היחיד שמצליח לאתגר לאורך זמן את כהן, וזה השבוע השני ברציפות שבו הפרסומת שבה הוא מככב עבור הוט עוקפת את הפרסומת ל-9 מיליון - אם כי הפער באהדה הצטמצם ל-1% בלבד. שיעורי האהדה לפרסומת של הוט נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.6%. הפרסומת הייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54.

קומיקאי נוסף הזוכה לאהדה הוא אודי כגן, המגלם בפרסומת לסלקום TV את דמותו של משיח. הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, הוא המושקע ביותר השבוע וממוקם גבוה יחסית במדרג האהדה ובפער לא מאוד גדול משתי המובילות. סך ההשקעה בקמפיין עומד לפי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון - נמוך מהקמפיין המושקע בשבוע שעבר: הקמפיין להוט שבו הושקעו כ-1.8 מיליון דולר.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 578 לעומת 558 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-41.2 מיליון דולר לעומת כ-44 מיליון דולר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות