צפו: החברה שמגשימה חלומות פרועים לאנשי האלפיון העליון

את סטיב סימס, מייסד ומנכ"ל חברת Blue fish המתמחה בשירותי קונסיירג' ותיירות, אפשר להגדיר גם כמגשים החלומות האולטימטיבי ■ צפו בראיון עמו

צ'ק אין, חופשת vip/ צילום: בלו פיש
צ'ק אין, חופשת vip/ צילום: בלו פיש

את סטיב סימס, מייסד ומנכ"ל חברת Blue fish המתמחה בשירותי קונסיירג' ותיירות, אפשר להגדיר גם כמגשים החלומות האולטימטיבי. וזה עובד ככה: סימס מקבל פניות שונות ומשונות של אנשים שמבקשים להגשים את חלומם. סימס, שכבר 25 שנים פועל בתחום החלומות, חתום על לא מעט חוויות שהצליחו אנשים לצבור, כמו זוג שביקש להינשא בוותיקן, אנשים שביקשו להצטרף לשבוע אימונים של יחידות קומנדו מובחרות מהעולם ואדם שהצטרף למופע של להקת הרוק החביבה עליו בעולם כזמר ליווי.

ואיך כל זה נוגע גם אלינו? סימס הגיע השבוע לביקור ראשון בישראל כדי לפתוח את ההרשמה לסדרת מסעות בעקבות אוניית הטיטאניק, והוא עושה את זה באמצעות שיתוף-פעולה עם החברה הגאוגרפית.

בתמורה ל-105 אלף דולר תוכלו לקחת חלק באחד משלושת המסעות שמתעתדים להתרחש בחודש יוני 2018, מסעות בן 8 ימים, כשגולת הכותרת היא צלילה בצוללת פרטית לעומק של כ-4,000 מטר, ושם תוכלו לקבל הצצה על שרידי הטיטאניק שנשתמרו בצורה מדהימה שמעוררת שאלות רבות בקרב אנשי המחקר.

כחלק מהמסע אל הטיטאניק תצא אונייה מיוחדת שתקח את המשלחת ללב הים, גם הליקופטר ישולב במידת הצורך. זמן ההגעה באמצעות הצוללת עומד על שעתיים, כשמרבית הדרך נעשית בעלטה מוחלטת עד להדלקת אורות הצוללת והחשיפה לחלקי האונייה הטרופה, שם אפשר לראות גם בגדים, מזוודות, תכשיטים וציוד מצמרמר של הנספים בטביעה.

הרעיון להתחקות אחר הטיטאניק נרקם כבר בשנות ה-90, אז ביקר במקום ג'יימס קמרון במסגרת הכנות לסרט האייקוני שעשה בעקבות האונייה הטבועה. הצוללת ששימשה את הצוותים צוידה במצלמות משוכללות, ובשלב מאוחר יותר הגה סימס את הרעיון לאייש אותה בתיירים שמחפשים חוויה אחרת.

בתחילה נעשו 3-4 צלילות מדי שנה, ומשנת 2005 ועד היום הייתה עצירה, כשבינתיים האונייה שנשברה למעשה לשני חלקים, שקעה בעוד כמה מאות מטרים - מכאן שכדאי לכם להזדרז.