אייר אירופה מכפילה את מספר הטיסות שלה מישראל למדריד

חברת התעופה הספרדית מגדילה את תדירות הטיסות שלה בקו ת"א-מדריד ל-6 טיסות שבועיות, ובכך מכפילה את מספר המושבים שלה בקו ■ הטיסות יופעלו במטוס בואינג 787 דרימליינר

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה מגדילה את תדירות הטיסות שלה בקו תל-אביב-מדריד ל-6 טיסות שבועיות - כך הודיעה החברה במסיבת עיתונאים שכינסה בסוף השבוע. בכך מכפילה אייר אירופה את מספר המושבים שלה בקו.

בשורה נהדרת לנוסעים היא שהטיסות הללו יופעלו במטוס בואינג 787 דרימליינר, הדגם החדש ביותר של בואינג שלרוב משמש בטיסות טראנס-אטלנטיות (כך למשל בטיסות יונייטד לארה"ב), כשלפיכך לנוסעים הישראלים לא מזדמן הרבה לפגוש במטוס הזה בטיסות מישראל.

הטיסות שיתווספו לקו יופעלו בימי שלישי וחמישי החל מחודש יולי 2017.

אנה טרבסי, מנהלת המסחר והמכירות של אייר אירופה, המיוצגת בישראל על-ידי חברת טל תעופה, מספרת כי מתחילת השנה מספר הנוסעים עם החברה בקו מישראל גדל ב-47%, ומכאן הצורך בהגדלת תדירות הטיסות.

לדבריה, "התחלנו את הפעילות שלנו בישראל לפני כשנה וחצי, ולשמחתנו החברה עברה את רף הציפיות והתחזיות שלנו לשנה הקרובה. כחלק ממנוע הצמיחה החלטנו על הגדלת הקיבולת בקו לישראל ב-50% ועל הפעלת הקו במטוסי הדרימליינר, דבר המצביע על התמיכה והאמון בקהל הישראלי".

יצוין כי רבים מהנוסעים עם החברה ממשיכים ממדריד ליעדים שונים, בעיקר במרכז ובדרום אמריקה, דוגמת בואנסו סיירס, סאו פאולו, בוגוטה, הוואנה ועוד.

מחירי הטיסות מתל-אביב למדריד מתחילים ב-340 דולר (בחודשי הקיץ) וב-444 דולר לאיביזה (בטיסת המשך). המחיר לטיסה מתל-אביב לסאו פאולו דרך מדריד מתחיל ב-710 דולר, טיסה לבוגוטה שבקולומביה תתחיל ב-720 דולר ועוד.