50 ק"מ על חשמל: קרוסאובר היברידי חדש ומתקדם בארץ

הכירו את הדור החדש של אחד מרכבי הכביש-שטח הפופולריים בישראל - ה"אאוטלנדר" של מיצובישי ■ הוא נחת השבוע בארץ עם מערכת היברידית-נטענת חדישה ואפשרות הטענה ישירות מרשת החשמל הביתית

כלמוביל יבואנית מיצובישי השיקה הבוקר את הדור החדש של המיצובישי אאוטלנדר עם מערכת הנעה היברידית-נטענת.

האאוטלנדר PHEV שהיה לרכב הפנאי-שטח ההיבירידי הראשון, מגיע עם מנוע 2 הליטרים והנעה 4 על 4 SUPER ALL WHEEL CONTROL המוכרים אולם הדור השני של האאוטלנדר PHEV גם מביא איתו 2 בשורות חדשות.

הבשורה הגדולה הראשונה היא מערכת ההנעה של הרכב. מלבד מנוע הבנזין, שגם משמש כגנרטור שטוען את הסוללה, הרכב מצוייד גם ב-2 מנועים חשמליים בהספק משולב של 203 כ"ס כשבדגם הנוכחי מגיע הרכב עם פיצ'ר ה- EV MODE וגם אפשרות הטענה ישירות דרך רשת החשמל הביתית.

הבשורה השניה שמבדילה את הדור הנוכחי של האאוטלנדר מהקודם היא אבזור הפנים של הרכב. הדגם החדש ימכר בשתי רמות גימור. ה LUXURY וה SUPREME

האאוטלנדר PHEV מצוייד במערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית ויחל להימכר היום ב- 209,900 ש"ח לרמת גימור ה- LUXURY וב 194,900 ש"ח לרמת הגימור SUPREME. בנוסף זכאית המכונית להפחתה של כ-1,000 ש"ח בחודש משווי השימוש החודשי.

לאלו מכם שיחשקו בדגם בעל 7 המקומות כמו בדורות הקודמים נאמר שהאאוטלנדר PHEV החדש לא יגיע בגרסת שבעה מושבים וזה בגלל המקום שתופסת הבטריה.