נעילה חיובית באירופה; טסקו תשלם קנס של 162 מיליון דולר

המסחר בוול סטריט עבר לעליות ■ מחירי הנפט עולים, לאחר שירדו לכ-47 דולר לחבית בימים האחרונים ■ הקמעונאית הבריטית תשלם את הקנס בעקבות חקירה הנוגעת לדיווח רווח ב-2014

בורסות אירופה/ צילום: רויטרס
בורסות אירופה/ צילום: רויטרס

המסחר בבורסות אירופה ננעל היום (ג') בעליות שערים. בוול סטריט נרשמת מגמה חיובית.

 

בשווקים תוהים האם הנשיא טראמפ מסוגל להעביר בקונגרס רפורמות כלכליות חשובות כגון רפורמת המיסוי וזאת לאחר שנכשל בסוף השבוע בהעברת חוק הבריאות החדש שהיה אמור להחליף את תוכנית הבריאות של הנשיא הקודם אובמה.

החוזים על הנפט  עולים היום על רקע היחלשות הדולר. בימים האחרונים הזהב השחור נסחר במגמה שלילית הן בשל עלייה במלאי הנפט בארה"ב והן משום שקרטל אופ"ק ויצואניות נפט אחרות שאינן חברות בארגון עדיין לא הודיעו האם הן מאריכות את ההסכם לקיצוץ בתפוקה מעבר לחודש יוני.

קמעונאית המזון הגדולה בבריטניה, טסקו , דיווחה היום כי תשלם קנס של 162 מיליון דולר על מנת ליישב חקירה הנוגעת לדיווחי הרווח של החברה ב-2014.

קרדיט סוויס  הודיעה היום כי תפרסם נתונים נוספים לגבי התוכנית שלה לגייס הון בהיקף של כ-4.03 מיליארד דולר, באמצעות הנפקת מניות.

בבורסות אסיה ננעל המסחר בנטייה לעליות. מדד הניקיי מתאושש היום ועולה ביותר מ-1% לאחר שאתמול נפל בכ-1.5% בצל התחזקות הין. 

פוג'יטסו  ולנובו   בלטו במסחר לאחר ששתי חברות המחשוב הודיעו על דחייה בעסקת השת"פ שלהן בעניין שיווק מחשבים אישיים להמשך השנה. 

מניית Myer האוסטרלית רשמה ירידות חדות לאחר שזינקה אתמול בכ-18% בעקבות ספקולציות לגבי רכישת החברה.